Problem Allegro One BOX
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
We wtorek (11.07.2023) zamówiłem paczkę z allegro z dostawą do Allegro One Box. Sprzedawca wczoraj tzn. 13.07.2023 wysłał mi numer nadania. Jednak numer który mi przesłał był do przewoźnika UPS. Statusu na stronie allegro i UPS zgadzały się do dzisiaj tzn 14.07.2023 do godziny 12:28. Bo właśnie wtedy na stronie UPS pojawiło się, że przesyłka została doręczona. A na stronie allegro do teraz jest "w drodze" . Allegro na czacie rozkłada ręce i mówi, że muszą sprawdzić na kamerach czy kurier włożył paczkę do Allegro BOX. Niestety ja nie otrzymałem smsa ani maila z kodem odbioru więc nawet nie mam jak odebrać tej paczki. Czy miał ktoś z was taki problem? Przedmiot z paczki miał być prezentem urodzinowym w sobotę tzn 15.07.2023.... A bardzo prawdopodobne, że okaże się prezentem na Boże Narodzenie.... Nigdy więcej takiej dostawy... Czy ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A od kogo zakup? @Allegro_One
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od użytkownika na allegro który prowadzi tutaj sklep. Kontaktowałem się ze sprzedawcą . Jednak jemu też nie udzielili żadnych konkretnych odpowiedzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A wiesz że jak kupujesz od firmy to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru, wiec musi ci pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście. Jednak jemu powiedzieli to samo co mi. Tzn. że przyjęli zgłoszenie.... A ja po prostu potrzebuje na jutro tej paczki. Więc może ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oni odpowiedzą: @Allegro_One jutro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niech sprzedajacy działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 co ma Sprzedawca do tego?! Wymysł Allegro niech Allegro się tłumaczy
Wciskają nam Allegro One które po prostu nie działa
ja jako Sprzedający chciałbym korzystać z usług rzetelnych firm, ale nie mogę bo na siłę jakiś bubel nam wciskają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wymysł Allegro, zgadzam ale wszyscy sprzedajacy piszą że Allegro nie jest ponad prawem prawo mówi, sprzedajacy(firma) odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 ja jako Sprzedający lubię mieć kontrolę nad wysyłkami, w przypadku Allegro One... Allegro umywa ręce i zwala na UPS i w drugą stronę...
Osobiście już w to się nie bawię
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro przeciska do muru sprzedających, aby przekonać do tych dostaw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
I co z tego że odpowiada? A odbiór był? A regulamin przewożnika na dostarczenie paczki czytaleś? Minęlo tyle dni co w regulaminie zastrzegł na dostarczenie by za niewypełnienie uslugi odpowiadać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LaniPol sprawdzimy jaki status ma w tej chwili Twoja przesyłka, ale czy możesz podać mi jej numer?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer UPS
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LaniPol dziękuję, ale tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej wciąż weryfikujemy monitoring, aby sprawdzić co się dzieje z Twoją paczką, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak można 21 godzin weryfikować monitoring jednego paczkomatu? Czy jakiś wasz pracownik oglądł ten monitoring jak film i bedzie go oglądał 24 godziny ? Gdyby to była paczka dla mnie to już bym miał to w czterech literach. Ale jest to prezent dla dziecka na dzisiaj.... Co mam powiedzieć dziecku? Że Allegro oszukuje kupujących i sprzedających bo chce troche zaoszczędzić? Niestety ale 4 latek tego nie zrozumie.... Nigdy więcej Allegro BOXa. Czytając komentarze inny użytkowników i moje własne doświadczenia mam nadzieję, że ktoś się w końcu tym zajmie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LaniPol sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, bo wysłaliśmy dziś do Ciebie wiadomość mailową w sprawie tej paczki.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Postaram się może odpowiedzieć na powyższy komentarz moderatora. Dodatkowo myślę, że wszystkim użytkownikom allegro pomoże to co napisze.
Po długich rozmowach. Dokładnie 6 rozmowach telefonicznych z konsultantami, 5 rozmowach na czacie i 2 dniach straconych. Okazało się, że wystarczyło zerknąć na kamery z allegro boxa. Pani konsultantka zrobiła to od ręki w przeciągu minuty. Szkoda, że w tym czasie wcześniej konsultant kazał mi jechać pod allegro box. W momencie gdy już byłem pod allegro boxem Pani konsultantka ze zdziwieniem w glosie zobaczyła na filmie (który ewidentnie oglądała pierwszy raz), że paczki nie ma w skrytce ponieważ się nie zmieściła i kurier zwrócił paczkę do nadawcy…. Oczywiście allegro zwaliło całą winę na sprzedawcę…. Jednak uważam, że wina leży po oby dwu stronach. Tzn.
- kurier z allegro nie powinien przyjmować wgl tej paczki.
- w momencie, kiedy paczka nie zmieściła się do skrytki powinienem dostać informacje, że nastąpiła taka sytuacja
- gdy już skontaktowałem się z allegro, w sprawie paczki. Powinni chociaż w minimalnym stopniu mi pomóc a nie kłamać i olewać sprawę. Czas pokazał, że to co zrobili mogli zrobić od ręki. Niepotrzebnie straciłem dwa dni.
Podsumowując całą sytuację. Odradzam dostawy allegro one box. Dodatkowo odradzam cały serwis allegro. Bo poprzez obsługi klienta pokazują jakie mają podejście do sprzedawców i kupujących….
A i odpowiadając na powyższy komentarz Pani HolaOla. Oczywiście otrzymałem maila już po całym zajściu z informacją, żę paczki nie ma w skrytce. Jednak tą informacje otrzymałem już również telefonicznie stojąc pod allegro boxem. Więc myślę, że mail był zbędny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LaniPol to ci jedną rzecz napiszę mianowicie od września allegro onebox będzie na siłę wpychane sprzedawcą do udostępnienia by ci mogli mieć smarta a usługa ta nie jest dostosowana do takiego ruchu skoro już teraz się sypie to na jesieni się zacznie taki cyrk że głowa mała oczywiście allegro sobie napisało regulamin tak że odpowiedzialnością za dostawę obarcza w całości sprzedawcę a nie swoją ułomną usługę dostawy gdzie babol babola babolem pogania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@az1rael My już nawet się w to nie pchamy, lepiej zrezygnować ze Smarka, również końcem sierpnia rezygnujemy z Allegro, za dużo wymogów, opłat itp a sprzedaż nędzna
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »