Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
We wtorek (11.07.2023) zamówiłem paczkę z allegro z dostawą do Allegro One Box. Sprzedawca wczoraj tzn. 13.07.2023 wysłał mi numer nadania. Jednak numer który mi przesłał był do przewoźnika UPS. Statusu na stronie allegro i UPS zgadzały się do dzisiaj tzn 14.07.2023 do godziny 12:28. Bo właśnie wtedy na stronie UPS pojawiło się, że przesyłka została doręczona. A na stronie allegro do teraz jest "w drodze" . Allegro na czacie rozkłada ręce i mówi, że muszą sprawdzić na kamerach czy kurier włożył paczkę do Allegro BOX. Niestety ja nie otrzymałem smsa ani maila z kodem odbioru więc nawet nie mam jak odebrać tej paczki. Czy miał ktoś z was taki problem? Przedmiot z paczki miał być prezentem urodzinowym w sobotę tzn 15.07.2023.... A bardzo prawdopodobne, że okaże się prezentem na Boże Narodzenie.... Nigdy więcej takiej dostawy... Czy ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać?
A od kogo zakup? @Allegro_One
Od użytkownika na allegro który prowadzi tutaj sklep. Kontaktowałem się ze sprzedawcą . Jednak jemu też nie udzielili żadnych konkretnych odpowiedzi.
A wiesz że jak kupujesz od firmy to sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru, wiec musi ci pomóc.
Oczywiście. Jednak jemu powiedzieli to samo co mi. Tzn. że przyjęli zgłoszenie.... A ja po prostu potrzebuje na jutro tej paczki. Więc może ktoś miał podobną sytuację i wie jak to rozwiązać.
Oni odpowiedzą: @Allegro_One jutro
Niech sprzedajacy działa.
@LEW433 co ma Sprzedawca do tego?! Wymysł Allegro niech Allegro się tłumaczy
Wciskają nam Allegro One które po prostu nie działa
ja jako Sprzedający chciałbym korzystać z usług rzetelnych firm, ale nie mogę bo na siłę jakiś bubel nam wciskają
Wymysł Allegro, zgadzam ale wszyscy sprzedajacy piszą że Allegro nie jest ponad prawem prawo mówi, sprzedajacy(firma) odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru.
@LEW433 ja jako Sprzedający lubię mieć kontrolę nad wysyłkami, w przypadku Allegro One... Allegro umywa ręce i zwala na UPS i w drugą stronę...
Osobiście już w to się nie bawię
Allegro przeciska do muru sprzedających, aby przekonać do tych dostaw.
I co z tego że odpowiada? A odbiór był? A regulamin przewożnika na dostarczenie paczki czytaleś? Minęlo tyle dni co w regulaminie zastrzegł na dostarczenie by za niewypełnienie uslugi odpowiadać?
@LaniPol sprawdzimy jaki status ma w tej chwili Twoja przesyłka, ale czy możesz podać mi jej numer?
Numer UPS
@LaniPol dziękuję, ale tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej wciąż weryfikujemy monitoring, aby sprawdzić co się dzieje z Twoją paczką, dlatego poproszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Jak można 21 godzin weryfikować monitoring jednego paczkomatu? Czy jakiś wasz pracownik oglądł ten monitoring jak film i bedzie go oglądał 24 godziny ? Gdyby to była paczka dla mnie to już bym miał to w czterech literach. Ale jest to prezent dla dziecka na dzisiaj.... Co mam powiedzieć dziecku? Że Allegro oszukuje kupujących i sprzedających bo chce troche zaoszczędzić? Niestety ale 4 latek tego nie zrozumie.... Nigdy więcej Allegro BOXa. Czytając komentarze inny użytkowników i moje własne doświadczenia mam nadzieję, że ktoś się w końcu tym zajmie.
@LaniPol sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, bo wysłaliśmy dziś do Ciebie wiadomość mailową w sprawie tej paczki.
Postaram się może odpowiedzieć na powyższy komentarz moderatora. Dodatkowo myślę, że wszystkim użytkownikom allegro pomoże to co napisze.
Po długich rozmowach. Dokładnie 6 rozmowach telefonicznych z konsultantami, 5 rozmowach na czacie i 2 dniach straconych. Okazało się, że wystarczyło zerknąć na kamery z allegro boxa. Pani konsultantka zrobiła to od ręki w przeciągu minuty. Szkoda, że w tym czasie wcześniej konsultant kazał mi jechać pod allegro box. W momencie gdy już byłem pod allegro boxem Pani konsultantka ze zdziwieniem w glosie zobaczyła na filmie (który ewidentnie oglądała pierwszy raz), że paczki nie ma w skrytce ponieważ się nie zmieściła i kurier zwrócił paczkę do nadawcy…. Oczywiście allegro zwaliło całą winę na sprzedawcę…. Jednak uważam, że wina leży po oby dwu stronach. Tzn.
Podsumowując całą sytuację. Odradzam dostawy allegro one box. Dodatkowo odradzam cały serwis allegro. Bo poprzez obsługi klienta pokazują jakie mają podejście do sprzedawców i kupujących….
A i odpowiadając na powyższy komentarz Pani HolaOla. Oczywiście otrzymałem maila już po całym zajściu z informacją, żę paczki nie ma w skrytce. Jednak tą informacje otrzymałem już również telefonicznie stojąc pod allegro boxem. Więc myślę, że mail był zbędny.
@LaniPol to ci jedną rzecz napiszę mianowicie od września allegro onebox będzie na siłę wpychane sprzedawcą do udostępnienia by ci mogli mieć smarta a usługa ta nie jest dostosowana do takiego ruchu skoro już teraz się sypie to na jesieni się zacznie taki cyrk że głowa mała oczywiście allegro sobie napisało regulamin tak że odpowiedzialnością za dostawę obarcza w całości sprzedawcę a nie swoją ułomną usługę dostawy gdzie babol babola babolem pogania
@az1rael My już nawet się w to nie pchamy, lepiej zrezygnować ze Smarka, również końcem sierpnia rezygnujemy z Allegro, za dużo wymogów, opłat itp a sprzedaż nędzna