Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z przesyłką A001H8AKO9. Miała być w punkcie 31 grudnia, rozumiem, że w sylwestra nie wszystkim kurierom chciało się jeździć z paczkami wszędzie, ale w aplikacji i na stronie widnieje u mnie do dzisiaj jedynie informacja, że przesyłka jest w drodze i "problem z przesyłką" , nie mogę zmienić punktu co jest zaznaczone na karcie 31 grudnia "przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego", nie mam takiej opcji do oznaczenia, nic nie mogę zmienić, ani faktycznie sprawdzić gdzie ta przesyłka jest. Kontaktowałam się ze sprzedającym i oni kontaktowali z przewoźnikiem, ale oni mają tydzień na odpowiedź, więc próbuję tutaj za jego poleceniem, bo może będzie szybciej.
@NinaDamasiewska Dostałam informację, że właśnie otrzymałaś od nas wiadomość z prośbą o wskazanie punktu alternatywnego. Odpowiedz na tego maila.