Problem z przesyłką Allegro One Box

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, Paczka powinna dotrzeć 19.03.2024 a w historii tylko informacja, że została przekazana do magazynu i tak bez zmian od 18.03.2024 jest to pierwszy przypadek kiedy paczka nie dociera następnego dnia po jej nadaniu i gdzieś grzęźnie, poprzednią sytuację miałem z DPD paczka zaginęła na tydzień czasu i trafiła do innego miasta i jakiejś losowej osoby.
Proszę o informację co z paczką, bo trochę zaczyna być pilna gdyż są to części do pracy homeOffice i bez tego jak bez reki
A000I256N9
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro ONe ma teraz "małe" opóźnienia w dostawach.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro One praktycznie od tygodnia nie działa w wielu rewirach. Odemnie odbierali paczkę 3 dni i nie odberali wcale. Po nadaniu w 3 dniu w paczkomacie - leżała tam 2 dni.
Ja wyłączyłem usługę - to trzeba przeczekać 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@madbrother Widzę, że przesyłka została już odebrana. 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podłączam się do tematu.
A000I727F5 u mnie też status, że na magazynie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@foxystore w przypadku tej przesyłki paczka przekroczyła gabaryt i nie została umieszczona w Automacie paczkowym. Prosimy poczekaj na wiadomość e-mail w tej sprawie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekałem na informacje zwrotną z myślą, że zaproponujecie Państwo rozwiązanie jak w tym przypadku dostarczyć paczkę klientowi w inny sposób niż pierwotnie wybrana forma.
Jednak paczka została zwrócona do mnie z powrotem bez jakiejkolwiek informacji.
Kontaktowałem się z klientem i i nie odmawiał przyjęcia przesyłki (jak to widać w trackingu paczki) i dalej chce by ją dostarczyć.
Miałem nadzieję, że po prostu ją przekierujemy na adres odbiorcy (np. nadając nowy nr przesyłki bądź jakikolwiek inny sposób)
Teraz czekam aż kurier przywiezie mi paczkę, którą z powrotem muszę nadać i wysłać tą samą drogą do klienta.
Proszę o reakcję i propozycję jak rozwiązać tą sytuację.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@foxystore jeśli przesyłka nie mieści się w maszynie odbiorczej, automatycznie wraca do nadawcy i nie może być w żaden sposób przekierowywana na inny adres.
Moderatorka