Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry Państwu, chciałem zapytać się o status paczki. Sprzedający nadal w sobotę przesyłkę w automacie paczkowym. Przesyłka do dnia dzisiejszego ma wciąż status nadana. Nie została odebrana przez kuriera. Nr przesyłki A0010HF8K1. Proszę o informację co jest przyczyną opóźnienia.
Pozdrawiam serdecznie
@bravus_1982 Konsultuję tę sprawę dla Ciebie.
@N_Nitka28 dziękuję , czekam na wszelkie dobre wieści
@bravus_1982 weryfikujemy tę sprawę dla Ciebie. Jak tylko będzie coś wiadomo, doradca się z Tobą skontaktuje. Wysyłam numer zgłoszenia: 44517860.
Dziękuję za szybką interwencję, juz jestem w kontakcie mailowym.
Spokojnego wieczoru dla Ciebie!
Pozdrawiam
Witam ponownie, Dostałem od Państwa wczoraj wiadomość mailową , dziś odpisałem na otrzymanego maila wiadomość czy coś wiadomo w mojej sprawie, niestety nic nie otrzymałem. Paczka od 31 sierpnia ma nadal status nadana. Czy możecie Państwo zająć się sprawą , bo nie wiem w czym leży problem. Albo paczka jest w automacie , albo paczka zaginęła lub została źle opisana … mogę wróżyć z fusów. Pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją .
Pozdrawiam
Michał
@bravus_1982 przykro mi, że sprawa się przeciąga. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Dobry wieczór , dziś byłem w kontakcie mailowym z opiekunem sprawy. Dostałem link do reklamacji - który wypełniłem . Dostałem nowy numer zgłoszenia 44574069. Koło 20 dostałem jednak maila ze jednak kurier odebrał paczkę z automatu. Więc jeżeli to nie problem chciałbym anulować to zgłoszenie reklamacyjne o nowym numerze w sprawie zwrotu zapłaconej kwoty. Mam jednak nadzieję że paczka będzie w całości 😉 dziękuję Wam za pomoc i żadne negatywne emocje nie uderzały w Was … lecz w firmę kurierską . Spokojnego weekendu .
@bravus_1982 A ten zakup to od kogo?
@bravus_1982 w takiej sytuacji nasz pracownik, gdy pobierze Twoje zgłoszenie automatycznie zamknie Twoją reklamację, więc nie musisz się już niczym martwić. Dobrego wieczoru!