Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W sprawie zakupu zrobionego w poniedziałek wieczorem (22:48) dostałem SMS dzisiaj we wtorek o 15:36, że dzisiaj kurier dostarczy przesyłkę (nr A000392TO9) w godzinach 18:00–22:00. Kurier nie przyjechał. Nie dostałem też żadnego komunikatu.
Zakup potrzebowałem na środę 19:00 na prezent na okazję, która wynikła mi z dnia na dzień. InPost miał podany termin „środa” i na 95% dotarłby wczesnym popołudniem, może do 17, więc najwyżej miałbym lekko na styk, ale bym się wyrobił. No ale patrzę, jest usługa „One”, jest konkretnie przy niej podane „wtorek 18:00–22:00”, no to myślę okay, będzie spokojniej, mniej na wariata. A teraz wychodzi, że będę musiał jechać po książkę na miasto do księgarni, a tutaj sprzedawcy zrobić zwrot.
Czy w takich sytuacjach kurier chociaż następnego dnia zaczyna od tych klientów, do których poprzedniego nie dotarł?
No właśnie dopiero drugi raz korzystałem z tego, a pierwszy raz wszystko było OK. Nie przyszło mi do głowy przeglądać forum czy zaglądać do regulaminu — dopiero kiedy nie dostałem paczki, to zacząłem googlować.
@ldgos Wyjaśniamy tę sprawę.
@ldgos a wiesz że to przewidywana dostawa bo zgodnie z regulaminem mają 🙂
“Next Day” (“Dostawa jutro”) – Usługa świadczona z deklarowanym terminem doręczenia Przesyłki kurierskiej w najbliższym dniu roboczym lub w sobotę niebędącą świętem, przypadającym po dniu nadania Przesyłki (gwarantowany termin doręczenia wynosi trzy Dni robocze);
Tych regulaminów to już ostatnio trochę widziałem, jak i cytatów, a w każdym inna liczba dni roboczych. 😉 Natomiast o ile rozumiem doczytywanie w regulaminie różnych szczegółów, to regulamin nie powinien przewidywać parametrów usługi przeczących nazwie albo nazwa usługi nie powinna zawierać parametrów sprzecznych z regulaminowym przedmiotem usługi. Trochę co innego „Super Szybki Kurier”, a co innego „One”. Co innego „Dostarczamy mega szybko, najczęściej tego samego dnia”, a co innego na stronie „dostarczamy tego samego dnia”, a w regulaminie „gwarantowany termin to dopiero x dni”.
@ldgos Niestety paczka dotrze do Ciebie najprawdopodobniej dopiero dziś wieczorem.
Nie dość że opóźniona to i tak gwarancji na czas dostawy dokładnie dać nie potrafią . Żenada.
@kolekcjoner608 @kostas11 coś ostatnio jakby mniej wątków na temat One , czy ostro działają w kierunku jakości czy to klienci po przejściach nie wybierają tych przesyłek pomimo gratyfikacji ? .
Osobiście stawiam na to drugie 🤔
Dziękuję! Dotarła dzisiaj koło 15.