Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
przesyłka A000P8ZGB2, nadana 5 czerwca; 6 czerwca przyjęta rano do oddziału doręczenia. Od tego czasu - czyli trzy dni robocze - status się nie zmienił mimo dwóch moich rozmów z infolinią i deklarowanych przez konsultantów "wiadomości wysłanych do oddziału" (bo standardowo "nie udało się dodzwonić"), minął również gwarantowany czas dostawy. Kiedy przesyłka zostanie w końcu dostarczona, bądź w jaki sposób mogę ją sam odebrać ?
@bor79 wyjaśniamy to z przewoźnikiem! Przepraszamy za opóźnienia.
Czy udało się coś ustalić?
Za kilkanaście godzin minie tydzień odkąd przesyłka nie zmieniła statusu.
@bor79 Nasz doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową.
Dla potomnych, którzy by trafili na ten temat szukając pomocy w swojej sprawie.
Paczka dwa tygodnie spędziła w Zabierzowie, podczas których byłem co jakiś czas powiadamiany przez pracowników infolinii o kolejnych próbach kontaktu z przewoźnikiem. Aż nagle 21 czerwca nastąpiło "cudowne odnalezienie" i odesłanie przesyłki do sprzedającego; tym razem paczka dotarła do celu bez większych problemów trzy dni później. Wg słów sprzedającego - opakowanie było uszkodzone, w środku m.in. złamane dwa plastiki. W paczce był bagażnik rowerowy, który miał ze mną jechać na urlop - jak można się domyślić, musiałem zmienić swoje plany w tym zakresie.
Kurier Allegro One - nigdy więcej.