Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, czy jest możliwość zbadania co się dzieje z przesyłką? Przewidywany przez Allegro termin dostarczenia przesyłki to był 1 czerwca. Nadawca dosyć sprawnie wysłał, ale widzę że przesyłka utknęła gdzieś prawdopodobnie w magazynie i nadal jej nie otrzymałem.
ALE00009BD1C311
Zgadza się ale wg prawa jeżeli sprzedajacy to firma, zakup konsumencki to za przesyłkę do chwili odbioru odpowiada sprzedajacy, tam powinieneś kierować zapytania, reklamację. Możesz także pytać ty ale czy chcesz ale jak chcesz to pytaj: 616 306 997
Dziękuję za odpowiedź i sugestię. Sprzedawca niestety niezbyt responsywny w udzielaniu odpowiedzi, więc po kilku dniach ciszy napisałem tu.
Tym niemniej, dosłownie przed chwilą odpisał że wysłał zgłoszenie. I jeśli do piątku Allegro nie zareaguje, to wyśle nową paczkę lub zwróci środki. Poczekamy zobaczymy.
@Client:101547815 musimy dokładnie zweryfikować historię Twojej przesyłki, więc otrzymasz od nas wiadomość mailową w tej sprawie, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Nasz zespół już bada, co dokładnie zadziało się z Twoją paczką.
Super, bardzo się cieszę. Całą widoczną w aplikacji historię przesyłki akurat umieściłem w opisie. Nic poza tymi dwoma rekordami nie widnieje się. Chyba że to szablonowa odpowiedź 😄
W każdym razie, czekam z niecierpliwością.
Prywatny czy firma?
Sprzedawca jest firma, ja osobą prywatną.
@Client:101547815 Więc ma obowiązek tego dopilnować, nie czekałbym aż łaskawie pan się odezwie.
@Client:101547815 Nie, to nie jest szablonowa odpowiedź 😉 Jak sam zauważyłeś, musimy sprawdzić, gdzie dokładnie utknęła Twoja przesyłka i co dokładnie się z nią wydarzyło, a do tego potrzebujemy trochę czasu.
No i jednak się udało. Dziękuję wszystkim za pomóc! 😊