Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam zestaw barmański u sprzedawcy, który w większości miał dobre opinie jakieś 99% przez allegro one. Paczka najpierw miała opóźnienie, teraz okazało się, że dotarła nie do tego miasta, gdzie powinna. Miała do Warszawy a jest w Poznaniu. Mało tego - nie dostałam żadnego kodu odbioru, a pojawiło się, że paczka została odebrana. Rozpoczęłam już dyskusje z pracownikiem allegro,ale zastanawiam się jak to jest w ogóle możliwe i czy to umyślne oszustwo...?
@Client:55952791 raczej to nie oszustwo, Allegro One ma czasem takie dziwne akcje 😞
według pracowników allegro wina jest po stronie sprzedającego z tego co piszą ... więc nie wiem już
Łone- wszystko możliwe, niestety.☹️
wysyłka allegro one? miałaś wybór przewoźnika podczas zakupu?
Miałam, niestety nie wiedziałam, że są takie problemy z tym... Bym wybrała co innego
a może podał nr paczki kogoś innego do twojej? wprowadzają nr przesyłek do liczenia m.in czasu dostaw prognozowanego @Client:55952791 pisałaś do sprzedawcy?
pisałam do sprzedawcy ale niedawno więc nie ma odpowiedzi
@Client:55952791 poproszę o numer zamówienia, którego to dotyczy.
A000ORU1Z8
Jest to zamówienie nie z mojego konta, ale zamówienie jest dla mnie. Jest już rozpoczęta rozmowa z pracownikiem allegro
czy osoba która ci zamawiała i jej adres pokrywa się z tym na jaki poszła paczka?
nie, kompletnie adres od czapy
@Client:55952791 hmmm, obawiam się, że to osoba zamawiająca popełniła błąd.
Przesyłka o tym numerze również w systemie ma adres dostawy do Poznania, a adres odbiorcy to adres właścicielki konta Allegro. Natomiast przedmiotem zamówienia nie jest zestaw barmański tylko produkty dla pieska i rzeczywiście ta przesyłka została odebrana dzisiaj.
Skąd masz ten numer przesyłki i czy możesz odnaleźć numer zamówienia przypisany do niej? Będzie widoczny w zakładce Moje zakupy, ale na tym koncie, na którym zamówienie zostało złożone.
Numer przesyłki mam w szczegółach zakupu w aplikacji allegro
Również myślę, że istotne może być to, że takie sytuacje się powtarzały u tego sprzedającego jeśli sprawdzi sie negatywne oceny. Więc to raczej nie wina zamawiającego.
🤔
A000ORU1Z8
Jest to zamówienie nie z mojego konta, ale zamówienie jest dla mnie. Jest już rozpoczęta rozmowa z pracownikiem allegro
@Client:55952791 oki dziękuję! Tak, to problem po stronie sprzedającego.
Muszę poprosić Cię o cierpliwość, skontaktowaliśmy się z nim, wrócimy do Ciebie z informacjami, gdy tylko odpisze.
Jasne, dziękuje. Mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni 🙂