Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka niedoszła pisałem nawet do sprzedającego i nic żadnego kontaktu dlatego zrezygnowałem z zakupu jak teraz odzyskać pieniądze?
Nierozumie tego bo pisze mi żebym odesłał przesyłkę spowrotem jak przecież ona do mnie nawet nie doszła
Pozdrawiam
@Client:43939944 nie wiem jaki był czas na wysyłkę? Ale jeżeli sprzedawca nie odpowiada możesz zgłosić problem z zamówieniem w szczegółach zakupu
@Client:43939944 W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
@Client:43939944
W szczegółach zakupu masz 'zwroc produkt' kliknij i 'zwróć', nie ma znaczenia, że przesyłka nie doszła i nie będzie można jej odesłać. Jak to zrobisz sprzedawca będzie mógł oddać Ci pieniądze.
Pamiętaj, gdyby jednak ta przesyłka do Ciebie dotarła to musisz ją odesłać do sprzedawcy, bo po kliknięcie zwrotu nie jest już Twoja.
Zasadnicze pytanie. Upłynął już termin doręczenia przesyłki?
Dla usługi Allegro One, gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze, pod warunkiem nadania do godziny granicznej (12:00). Natomiast za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania.