anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka nie doszła jak odzyskać pieniądze?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:43939944
#7 Wielbiciel#

Przesyłka niedoszła pisałem nawet do sprzedającego i nic żadnego kontaktu dlatego zrezygnowałem z zakupu jak teraz odzyskać pieniądze?

Nierozumie tego bo pisze mi żebym odesłał przesyłkę spowrotem jak przecież ona do mnie nawet nie doszła

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:43939944 nie wiem jaki był czas na wysyłkę? Ale jeżeli sprzedawca nie odpowiada możesz zgłosić problem z zamówieniem w szczegółach zakupu 

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:43939944 W tej sytuacji załóż dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:35386082
#15 Entuzjasta#

@Client:43939944 
W szczegółach zakupu masz 'zwroc produkt' kliknij i 'zwróć', nie ma znaczenia, że przesyłka nie doszła i nie będzie można jej odesłać. Jak to zrobisz sprzedawca będzie mógł oddać Ci pieniądze.
Pamiętaj, gdyby jednak ta przesyłka do Ciebie dotarła to musisz ją odesłać do sprzedawcy, bo po kliknięcie zwrotu nie jest już Twoja.

oznacz moderatorów
pecela
#18 Luminarz#

@Client:43939944

Zasadnicze pytanie. Upłynął już termin doręczenia przesyłki?

Dla usługi Allegro One, gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze, pod warunkiem nadania do godziny granicznej (12:00). Natomiast za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania.

oznacz moderatorów