anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłki fizycznie nie ma w punkcie odbioru chociaż widnieje jako gotowa do dobioru`

Client:107370902
#7 Wielbiciel#

Wczoraj otrzymałem informację, że przesyłka jest gotowa do odbioru oraz kod odbioru w punkcie Allegro One Punkt, udałem się w celu odbioru ale okazało się, że przesyłki nie ma w punkcie. Dzis po południu ponownie poszedłem do tego puntu i sytuacja sie powtórzyła. Pani twierdzi że widzi w systemie iż taka przysyłka jest zarejestrowana i powinna u niej być ale fizycznie jej nie ma. Po powrocie napisałem do sprzedającego jaki jest problem odpisał mi tylko tyle, że według jego danych przesyłka dotarła do punktu i musi tam być.  Jutro po raz kolejny udam sie do tego punktu natomiast za 16 godzin kończy sie czas odbioru przesyłki i jeśli znów okaże się że jej tam nie ma to co ja mam w takim razie zrobić? Prosić osobę pracującą w punkcie żeby napisała że przesyłka do nich nie dotarła i przesłać to allegro lub sprzedającego? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

majster_man
#14 Krzewiciel#

Jak nie odebrałeś przesyłki to odstąp od umowy, niech ta nieistniejąca paczka wraca do sprzedawcy a on zwróci ci pieniądze. Być może będziesz musiał chwilę poczekać aż sprawa z przewoźnikiem się wyjaśni.

A następnym razem zamawiaj sprawdzonym kurierem lub do paczkomatu.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107370902 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:107370902
#7 Wielbiciel#

A0004K2JK4

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:107370902 Wyjaśniamy tę sprawę. Powinieneś otrzymać już od nas wiadomość mailową.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów