Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj otrzymałem informację, że przesyłka jest gotowa do odbioru oraz kod odbioru w punkcie Allegro One Punkt, udałem się w celu odbioru ale okazało się, że przesyłki nie ma w punkcie. Dzis po południu ponownie poszedłem do tego puntu i sytuacja sie powtórzyła. Pani twierdzi że widzi w systemie iż taka przysyłka jest zarejestrowana i powinna u niej być ale fizycznie jej nie ma. Po powrocie napisałem do sprzedającego jaki jest problem odpisał mi tylko tyle, że według jego danych przesyłka dotarła do punktu i musi tam być. Jutro po raz kolejny udam sie do tego punktu natomiast za 16 godzin kończy sie czas odbioru przesyłki i jeśli znów okaże się że jej tam nie ma to co ja mam w takim razie zrobić? Prosić osobę pracującą w punkcie żeby napisała że przesyłka do nich nie dotarła i przesłać to allegro lub sprzedającego?
Jak nie odebrałeś przesyłki to odstąp od umowy, niech ta nieistniejąca paczka wraca do sprzedawcy a on zwróci ci pieniądze. Być może będziesz musiał chwilę poczekać aż sprawa z przewoźnikiem się wyjaśni.
A następnym razem zamawiaj sprawdzonym kurierem lub do paczkomatu.
@Client:107370902 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi.
A0004K2JK4
@Client:107370902 Wyjaśniamy tę sprawę. Powinieneś otrzymać już od nas wiadomość mailową.