Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro A0003JU8I3 - ta przesyłka to kolejna, z którą są problemy. Przy paczkomatach, których mam 20x więcej nigdy nie było problemów. Niestety kupującemu muszę tłumaczyć się ja...
Nikt Cię nie zmusza do udostępniania tej formy dostawy . Paczkomaty InPostu są praktycznie wszędzie a zielonych skrzynek jest jak na lekarstwo i bardzo często są przepełnione i kurierzy nie mają gdzie wkładać paczek.
Przecież Allegro zmusza - to jeden z warunków Allegro smart. Oczywiście paczkomaty mam i gorąco zachęcam klientów.
poza tym nie wiem co ma wnosić ten komentarz? Pomoc nie pomógł, nic do tematu nie wniósł. Napisałeś kikuwyrazowy synonim słowa NIC.
W lipcu miałem dokładnie taką samą sytuację jako kupujący. Parę dni temu odzyskałem pieniądze poprzez allegro protect a wcześniej pracownicy ciągle informowali, że mam czekać na odpowiedź w sprawie której się nie doczekiwałem. Oczywiście odsyłali mnie do sprzedającego, że mam otworzyć dyskusję, tylko nie wiem w jakim celu skoro on wywiązał się z umowy. Mam nadzieję, że po wypełnieniu mojego wniosku sprzedawca nie poniósł żadnych konsekwencji, w formularzu wpisałem wyraźnie, że otwieranie dyskusji jest według mnie bezzasadne gdyż skoro allegro wybiera niekompetentnego przewoźnika to niech ponoszą konsekwencje a nie zrzucają odpowiedzialność na sprzedawcę. Mało tego, sam skontaktowałem się z ups i dostałem informację, że przesyłka dotarła do punktu ale nie została odebrana. Czyli wynika na błąd systemu allegro który nie zmieniał statusu przesyłki. Oczywiście gdy powiedziałem to pracownikowi allegro ten szedł w zaparte, że przesyłka nie wyszła z magazynu i nie dotarła do punktu. A teraz bądź mądry i pisz wiersze.
@ Zastanawiam się też co w przypadku gdy kupujący ma to gdzieś i złoży ci reklamację. Jeśli się nie mylę jesteś zmuszony zwrócić środki a potem wadzić się o to z allegro? Pytam, bo w sumie nie wiem jak to wygląda od kuchni a ludzie pewnie nie mają świadomości jakie problemy potem ma sprzedawca.
@czeczen-00 tak masz rację do momentu odbioru paczki odpowiada sprzedawca o ile to Firma, ale jak zaginie to i tak odzyska kasę, więc żadna strata dla niego.
A z drugiej strony to każdy kupujący ma wybór więc jak wybrał to powinien sam walczyć z przewoźnikiem 😄
Ale kupujący nie wybiera przewoźnika. Wybiera sposób dostawy. W przypadku one box nie wiadomo kto to dostarcza. I jeszcze jedno. Ostatnio plułeś się, że ci zabierają punkciki - przecież nikt cię nie zmusza do sprzedaży na allegro. Handluj na targu jak ci się nie podoba.
@balmamu_records kolega wyżej ma rację, nikt Cię do tego nie zmusza, żeby sprzedawać nie trzeba mieć smarta 🙂
Po za tym bałagan zacznie się 25 października bo wielu do dziś tego nie dodało a jak wzrośnie liczba paczek to zobaczysz co się będzie działo 🙂
Wole tego nie udostępniać kosztem smarta bo i tak go stracę i wielu co ma kilka set komentarzy bo wystarczy kilka negatywów za dostawę i znika smart 😞 a już sprzedawcy łapią takie 😞
Więc musisz skalkulować co Ci bardziej się opłaca 🙂
@balmamu_records Dziękujemy za zgłoszenie, już zajmujemy się jego weryfikacją. Skontaktujemy się z kupującym w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
Minęły trzy tygodnie. Kupująca nadal nie otrzymała przesyłki. Informacja jaką oboje dostaliśmy brzmi "przesyłka odebrana", jednak odebrana nie jest.
Allegro A0003JU8I3
dot. przesyłek:
A0004IV9M2
A0004IV9L4
A0004IV9K6
A0004IV9J8
Jest to już niezła kpina. Wszystko wysłane na drugi dzień po zamówieniu. Ładnie zapakowane i zawiezione do punktu. Klientka potrzebowała paczki na 16.10 (wysłana 10.10).
Nie wiadomo gdzie jest paczka i odpowiedzialność spada na SPRZEDAWCĘ.
Rozważam już od dłuższego czasu wycofanie się z allegro, bo źle się dzieje.
Takie ruchy tylko przybliżają moją rezygnację.
@balmamu_records Według informacji, które mamy w systemie, paczka A0003JU8I3 dotarła do kupującej — potwierdziliśmy to z nią telefonicznie.
Z tymi były są i będą problemy, nigdy więcej tej metody dostawy, raz na próbę i już wiem że to był błąd.😡