Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda tak zamówiłam paczki które zostały skradzione bądź zgubione jeden ze sprzedających załatwił to w dwa dni i pieniądze do mnie wróciły. Problem leży w dwóch następnych po wypełnieniu wszystkich formularzy i oczekiwaniu na odp przewoźnika i sprzedającego już 3 tygodnie brak jakich kolwiek wieści, a do tego jeden. Ze sprzedających naklania mnie do zamknięcia dyskusji tłumacząc że jeśli tego nie zrobię nie pomagam mu załatwić sprawy . Proszę a jakieś rady i czy ktoś miał podobne sprawy .pozdrawiam
@Client:107472883 Nigdy, czas się kończy i po 30dniach Allegro Ci zamknie dyskusję , musisz ją odznaczyć jako nierozwiązaną i nie daj się namówić, nie otrzymasz niczego. Odznacz jako nierozwiązaną.
No to coś jest nie tak. Rozumiem jak jedna paczka gdzieś wsiąkła ale 3??? Rozumiem, że zakupy z innych firm. Czyli wysłane z innych punktów i inne sortownie. Wniosek zaginęły na Twoim terenie. Czyli opcje widzę 4. Pierwsza to za*jumał je kurier. Druga kurier należał do tych geniuszy co rzucają paczki na progu bez użycia dzwonka, to wtedy mógł sąsiad. Opcja 3 to multiskrytka w paczkomacie i kurier nie domknął drzwiczek. Tam powinni mieć nagranie. Pierwsze 2 opcje należało by śmiało na policje zgłosić, jak kurier Ciebie okradł to i innych może. Ogólnie dla mnie to nie wiarygodne. Paczki bez powodu w takim tempie nie giną, to są sytuacje sporadyczne. Czwartej nie muszę chyba pisać żeby nikogo nie obrażać. Różnie tu bywa.
Co do sprzedawców to tak. Pierwszy wybulił z własnej kieszeni na ponowny towar żeby nie dostać negatywa. Natomiast 2 pozostałych zrobiło dokładnie to co powinni czyli zgłosili reklamacje i czekają. Inpost ma np 30 dni na odpowiedź. I zwykle odpowiada pod koniec tego terminu wiec prawdopodobnie mówią prawdę. Nie powinni jednak prosić o zamykanie dyskusji.
Tam się jakieś cuda chyba dzieją bo ja już od dobrych kilku lat nie miałem zaginionej paczki , czasem zdarzała się przesyłka niekompletna lub z innym towarem niż zamawiałem ale to są pojedyncze epizody które bez problemu ze sprzedawcami udało się rozwiązać . Tak może być że ktoś na linii nadawca -odbiorca nawala i sprawę należy wyjaśnić a to najlepiej zrobi reklamacja u dostawcy.
Po 30 dniach dyskusja zamknie sie sama jak nie oznaczysz jako nierozwiazanej a jak oznaczysz to polecisz sprzedawcy po jakosci sprzedazy i mozesz dostac wezwanje przedsadowe wiec zalecam nie oznaczac bo allegro ma mozliwosc wznawiac dyskusje na prosbe kupujacego, przewoznik ma 30 dni na odpowiedz reklamacyjna od dnia zlozenia i skoro allegro z dyskusji wie ze jest reklamacja u przewoznika to nie wyplaci ap az nie bedzie odpowiedzi od przewoznika. Przewoznikowi jeszcze nie widzialem zeby sie spieszylo odpowiedziec na reklamacje szybciej niz przedostatniego dnia
@Client:107472883 z ciekawosci zapytam czy wysłano te paczki do ciebie allegro oneboxem?