Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od godziny mniej więcej 12 moja przesyłka A0008BVYU0 czeka na wyznaczenie punktu alternatywnego. Gdybym nie sprawdziła SAMA to bym o tym nie wiedziała. Gdybym nie zaczęła dokopywać się SAMA do informacji to bym się nie dowiedziała z wątku innej osoby, że to ja mam wyznaczyć ten punkt. Tamta osoba dostała odpowiedź że wasz doradca się skontaktuje, więc ja również na taki kontakt czekam. Chciałabym się dowiedzieć gdzie i jak mam ten punkt odbioru zmienic- jak najszybciej. Nie dosc że według informacji od sprzedającego przy kupowanym przedmiocie przesylka powinna być u mnie wczoraj (zależało mi na czasie dlatego ten wybór a nie inny), to jeszcze po stronie samej dostawy opóźnienie i bez jakiejkolwiek informacji. To są jakieś żarty.
@Client:108438964 Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość mailową w tej sprawie.
Na waszego maila rano odpisałam i dalej nie otrzymałam zadnej więcej informacji dotyczącej mojej przesylki. W paczce są rękawiczki zimowe dla dziecka, więc w kwietniu nie będą mi potrzebne.
Szczerze nigdy wcześniej nie miałam takich problemów. Jasne, zdążyło się że paczka była dzień max 2 opóźniona, ale w tym wypadku to jest dla mnie porażka niesamowita. Czaje, że paczkomat popsuty/zajęty/kurier przyciął w CH.. no ale w 21 wieku to chyba nie jest nic nadzwyczajnego poinformowac klienta co i jak 🤷
@Client:108438964 Przesyłka została już przekierowana do wskazanego punktu. Dziś mamy niedzielę, zaczekaj proszę na kolejny status przesyłki.