anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zamówienie nie odebrane

Client:102927799
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, mam problem z zamówieniem, nie mogłem odebrać zamówienia z Alegro-box, zamówienie pozostało w środku, ale pokazuje, że zostało pomyślnie odebrane, co mam zrobić w takim przypadku?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:102927799 nie mogłeś bo coś poszło nie tak, czy nie mogłeś bo nie miałeś czasu ???

Jak był problem z wyjęciem, było zadzwonić na numer telefony, jest na ekranie automatu i by pomogli 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102927799 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:102927799
#8 Zapaleniec#

[edycja]

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102927799 Czy chodzi o tę przesyłkę: ALE000051149462?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:102927799
#8 Zapaleniec#

tak, wszystko się zgadza

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102927799 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102927799 Jeśli to możliwe, podejdź teraz do automatu i zadzwoń na infolinię: 616 306 997 (edytowano). Konieczne będzie podane numeru przesyłki, żeby konsultant podjął próbę otwarcia skrytki zdalnie. Mam nadzieję, że tym razem paczkę uda się odebrać.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:102927799
#8 Zapaleniec#

dziękuję bardzo, spróbuję jeszcze raz

oznacz moderatorów

Tobiasz773
#7 Wielbiciel#

Moderatorko to nie jest właściwy numer do kontaktu klientów! Numer do kontaktu dla klientów to 61 630 69 97. Proszę nie wprowadzać klientów w błąd i dokonać korekty.

oznacz moderatorów