Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam problem z zamówieniem, nie mogłem odebrać zamówienia z Alegro-box, zamówienie pozostało w środku, ale pokazuje, że zostało pomyślnie odebrane, co mam zrobić w takim przypadku?
@Client:102927799 nie mogłeś bo coś poszło nie tak, czy nie mogłeś bo nie miałeś czasu ???
Jak był problem z wyjęciem, było zadzwonić na numer telefony, jest na ekranie automatu i by pomogli 🙂
@Client:102927799 Podaj proszę numer przesyłki, o którą chodzi.
[edycja]
@Client:102927799 Czy chodzi o tę przesyłkę: ALE000051149462?
tak, wszystko się zgadza
@Client:102927799 Przekazałam tę sprawę do konsultacji. Gdy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@Client:102927799 Jeśli to możliwe, podejdź teraz do automatu i zadzwoń na infolinię: 616 306 997 (edytowano). Konieczne będzie podane numeru przesyłki, żeby konsultant podjął próbę otwarcia skrytki zdalnie. Mam nadzieję, że tym razem paczkę uda się odebrać.
dziękuję bardzo, spróbuję jeszcze raz
Moderatorko to nie jest właściwy numer do kontaktu klientów! Numer do kontaktu dla klientów to 61 630 69 97. Proszę nie wprowadzać klientów w błąd i dokonać korekty.