anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiona paczka Allegro One Box

baskocz
#7 Wielbiciel#

Tydzień temu w poniedziałek zamówiłam towar - dostawa przez Allegro One Box. Tego samego dnia przed południem została wysłana przez sprzedawcę, następnie odebrana przez kuriera.  Na drugi dzień (wtorek) paczka miała być u mnie.
Niestety na tym się ślad urywa. Paczka przepadła. Od czwartku piszę z różnymi osobami na czacie Allegro. osoby te sprawdzają sprawę, następnie próbują się skontaktować z magazynem - mailowo a także telefonicznie... a magazyn ponoć milczy. Nadają sprawie status krytyczna i dalej nic. Ktoś tam się tym zajmuje w ogóle? Mi zależało na czasie... Paczkomatem miałabym dzień później bo we środę pewnie ale bym miała. Nigdy nie miałam z InPostem problemu a dużo korzystam  z ich usług. Dałam się skusić na Allegro One Post i  porażka.
Teraz nie mam towaru który potrzebuję, nie wiem kiedy i czy w ogóle go dostanę... Oddajcie pieniądze zamówię jeszcze raz z inną dostawą!!

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro.pl

@baskocz bardzo nam przykro z powodu tych trudności! Wyjaśniamy problem z przewoźnikiem i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy znać w sprawie o nr 31475759.

oznacz moderatorów

baskocz
#7 Wielbiciel#

Niestety nie można liczyć, że sami coś załatwicie. Po ponad tygodniu i pięciu rozmowach na czacie doprosiłam się zwrotu pieniędzy. Żadnego maila ani od was ani z czatu... choć każdy obiecywał że sprawą się zajmie. Dopiero wczoraj doradca na czacie wysłał mi link do formularza zwrotu pieniędzy. Podobno formularz dwa dni wcześniej był do mnie wysłany mailem... niestety nie był (sprawdziłam Spam). Pierwszy mail jaki przyszedł od Allegro w tej sprawie to taki że wypełniłam formularz zwrotu... Jedyna pozytywna informacja to taka, że zaraz po wysłaniu wniosku o zwrot pieniędzy za zgubioną przesyłkę dostałam pieniądze na konto.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@baskocz ty sie ciesz ze oni jeszcze cie nie wrobili w skladanie reklamacji do sprzedawcy za swoja wlasna usluge

oznacz moderatorów

dziku2
#9 Pomysłodawca#

Jestem sprzedawcą na allegro, od dwóch miesięcy udostępniam usługę Onebox. Przesyłek jest bardzo mało w stosunku do Inpost i DPD, ale to w tej usłudze mam już zgubioną paczkę i automat zepsuty tak długo, że klient nie odebrał zamówienia. Najbardziej zdziwiło mnie to, że gdy klient zgłosił do allegro brak paczki w skrytce automatu, to allegro napisało do mnie, żebym wysłał towar ponownie lub oddał pieniądze. Nie interesuje ich szukanie paczki, sprawdzenie co się z nią stało. Jeśli paczka się w międzyczasie odnajdzie to nie wiem czy klient będzie miał dwie, czy pójdzie do utylizacji, czy ją odeślą. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

w dyskusji nalezy napisac ze zlozyles reklamacje do przewoznika wtedy poczekaja na rozpatrzenie

 

oznacz moderatorów

1uki
#8 Zapaleniec#

mam podobną sytuacje tyle że ze zwrotem do sprzedającego, przesyłka allegro one, nadana w punkcie pakersi, status "w drodze" do dziś czyli 16 dni, pakersi nie mają jej w systemie bo kurier ją odebrał, ups który to obsługuje twierdzi że paczki nie odebrał i ma  status "etykieta utworzona", allegro "bada sprawe". Pozostało czekać 30 dni aż paczka otrzyma status zaginionej i może dostane zwrot kasy od allegro

oznacz moderatorów

Client:29297002
#1 Nowicjusz#

Ja mam teraz dokladnie taki sam problem. paczka dotarla przedwczoraj rano do docelowego magazynu w moim miescie i cisza. Ponad 2 dni nie moze dotrzec z magazynu do paczkomatu!?

Allegro sprawdza z magazynem, magazyn obiecał że wysle wczoraj, dalej nie ma. Dzwonie dzien pozniej do Allegro, piszą że wyeskalują - to samo słyszałem wczoraj. Coś na magazynie z komunikacją jest nie tak bo skoro mowili ze wczoraj wysla tzn ze znalezli tak? Ale najwyrazniej nie bo wciaz nie mam przesylki. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:29297002 zrobię poraz chyba tysięczny kopiuj/wklej ,, musiałeś wybrać ONE ? nie było innych form dostawy ? ,,

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:29297002 to norma, nie ogarniają, niektóre paczki leżą po kilka dni na sortowni 😞 jest szansa że dojdzie do jutra a jak nie to będzie po świętach D

________
Κώστας
oznacz moderatorów

1uki
#8 Zapaleniec#

@Client:29297002niestety, musisz poczekać 30 dni od ostatniego statusu paczki, następnie składasz reklamacje do allegro na zaginioną paczke, czekasz na ich odp ok 7 dni, i wypłacają ci kase w ciągu kolejnych 7 dn

 

u mnie tak to wyglądało, trzeba sie wyluzować

oznacz moderatorów