Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
14 października nadałem zwrot (włożyłem paczkę do maszyny) i zacząłem czekać, aż sprzedający ją odbierze i zwróci mi gotówkę. Niestety nici z tego, bo po kilku dniach nagle dostaję odmowę — ponoć sprzedający otrzymał kompletnie co innego (jak się później okazało, otrzymał zwrot, co nadała sąsiadka z osiedla w tym samym paczkomacie). Nic innego mi nie pozostało, jak złożyć reklamację logistyczną do Allegro (na szczęście zdjęcia paczce porobiłem zanim zamknąłem drzwiczki maszyny). Zrobione. Minął tydzień, aż w końcu po zapytaniu o stan sprawy dowiaduję się, że zgubę jednak znaleziono i wysłano wprost do mojego sprzedawcy. Reklamacji zaś nie uznano. Znów czekam, piszę do sprzedawcy i ten znów mnie zaskakuję — powróciła do niego paczka (zwrot sąsiadki), co pierwotnie do niego źle trafiła i którą on usiłował zwrócić do Allegro! Jak tak można?! Odwołałem się od decyzji Allegro w sprawie reklamacji (odpisując na e-maila) i teraz nastąpiła cisza — sprzedawca już zwrotu nie przyjmie, jak by właściwa paczka nawet się cudem znalazła, bo 2 tygodnie już dawno minęły. Allegro zaś mnie ignoruje (brak odpowiedzi). Zwrot sąsiadki również nie wiadomo gdzie krąży. Nr reklamacji to 45480371. Co byście poradzili? Jak uzyskać zwrot kasy od Allegro?
Otwórz dyskusję ze sprzedającym i opisz tam problem, może Allegro poczuje się winne i odda Ci kasę z AP
Pierwsze co zrobiłem, to otworzyłem dyskusję, ale sprzedawca tuż poprosił ją zamknąć, bo to nie z jego winy paczka się zgubiła. Nie otrzymał towaru — nie należy się mi zwrot gotówki.
@Client:120355565 Wiem, że to nie jego wina, ale Allegro czasem wypłaca rekompensatę i nie obciąża sprzedawcy, a innej opcji na kasę z AP nie ma
Jak innej opcji nie ma i przedstawiciel Allegro (jak ewentualnie odpowie w wątku) nic stosowego nie zaproponuje, to trudno, będę otwierał dyskusję na nowo i próbował przedstawić sytuację. Dziękuję!
A ten zwrot to ze Smartem?
Dokładnie ten.
Cześć @Client:120355565! Bardzo przepraszam za tę sytuację.
Zgodnie z informacją przekazaną w prowadzonej sprawie nr 45480371, uznaliśmy reklamacje i otrzymasz od nas zwrot wpłaty. Zaksięguje się na Twoim koncie w ciągu 3 dni roboczych.