anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgubiony zwrot Allegro One Box

Client:120355565
#7 Wielbiciel#

Cześć,

14 października nadałem zwrot (włożyłem paczkę do maszyny) i zacząłem czekać, aż sprzedający ją odbierze i zwróci mi gotówkę. Niestety nici z tego, bo po kilku dniach nagle dostaję odmowę — ponoć sprzedający otrzymał kompletnie co innego (jak się później okazało, otrzymał zwrot, co nadała sąsiadka z osiedla w tym samym paczkomacie). Nic innego mi nie pozostało, jak złożyć reklamację logistyczną do Allegro (na szczęście zdjęcia paczce porobiłem zanim zamknąłem drzwiczki maszyny). Zrobione. Minął tydzień, aż w końcu po zapytaniu o stan sprawy dowiaduję się, że zgubę jednak znaleziono i wysłano wprost do mojego sprzedawcy. Reklamacji zaś nie uznano. Znów czekam, piszę do sprzedawcy i ten znów mnie zaskakuję — powróciła do niego paczka (zwrot sąsiadki), co pierwotnie do niego źle trafiła i którą on usiłował zwrócić do Allegro! Jak tak można?! Odwołałem się od decyzji Allegro w sprawie reklamacji (odpisując na e-maila) i teraz nastąpiła cisza — sprzedawca już zwrotu nie przyjmie, jak by właściwa paczka nawet się cudem znalazła, bo 2 tygodnie już dawno minęły. Allegro zaś mnie ignoruje (brak odpowiedzi). Zwrot sąsiadki również nie wiadomo gdzie krąży. Nr reklamacji to 45480371. Co byście poradzili? Jak uzyskać zwrot kasy od Allegro?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

Otwórz dyskusję ze sprzedającym i opisz tam problem, może Allegro poczuje się winne i odda Ci kasę z AP

oznacz moderatorów

Client:120355565
#7 Wielbiciel#

Pierwsze co zrobiłem, to otworzyłem dyskusję, ale sprzedawca tuż poprosił ją zamknąć, bo to nie z jego winy paczka się zgubiła. Nie otrzymał towaru — nie należy się mi zwrot gotówki.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@Client:120355565 Wiem, że to nie jego wina, ale Allegro czasem wypłaca rekompensatę i nie obciąża sprzedawcy, a innej opcji na kasę z AP nie ma

oznacz moderatorów

Client:120355565
#7 Wielbiciel#

Jak innej opcji nie ma i przedstawiciel Allegro (jak ewentualnie odpowie w wątku) nic stosowego nie zaproponuje, to trudno, będę otwierał dyskusję na nowo i próbował przedstawić sytuację. Dziękuję!

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ten zwrot to ze Smartem?

oznacz moderatorów

Client:120355565
#7 Wielbiciel#

Dokładnie ten.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:120355565! Bardzo przepraszam za tę sytuację. 
Zgodnie z informacją przekazaną w prowadzonej sprawie nr  45480371, uznaliśmy reklamacje i otrzymasz od nas zwrot wpłaty. Zaksięguje się na Twoim koncie w ciągu 3 dni roboczych. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów