Zgubiony zwrot Allegro One Box
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
14 października nadałem zwrot (włożyłem paczkę do maszyny) i zacząłem czekać, aż sprzedający ją odbierze i zwróci mi gotówkę. Niestety nici z tego, bo po kilku dniach nagle dostaję odmowę — ponoć sprzedający otrzymał kompletnie co innego (jak się później okazało, otrzymał zwrot, co nadała sąsiadka z osiedla w tym samym paczkomacie). Nic innego mi nie pozostało, jak złożyć reklamację logistyczną do Allegro (na szczęście zdjęcia paczce porobiłem zanim zamknąłem drzwiczki maszyny). Zrobione. Minął tydzień, aż w końcu po zapytaniu o stan sprawy dowiaduję się, że zgubę jednak znaleziono i wysłano wprost do mojego sprzedawcy. Reklamacji zaś nie uznano. Znów czekam, piszę do sprzedawcy i ten znów mnie zaskakuję — powróciła do niego paczka (zwrot sąsiadki), co pierwotnie do niego źle trafiła i którą on usiłował zwrócić do Allegro! Jak tak można?! Odwołałem się od decyzji Allegro w sprawie reklamacji (odpisując na e-maila) i teraz nastąpiła cisza — sprzedawca już zwrotu nie przyjmie, jak by właściwa paczka nawet się cudem znalazła, bo 2 tygodnie już dawno minęły. Allegro zaś mnie ignoruje (brak odpowiedzi). Zwrot sąsiadki również nie wiadomo gdzie krąży. Nr reklamacji to 45480371. Co byście poradzili? Jak uzyskać zwrot kasy od Allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otwórz dyskusję ze sprzedającym i opisz tam problem, może Allegro poczuje się winne i odda Ci kasę z AP
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pierwsze co zrobiłem, to otworzyłem dyskusję, ale sprzedawca tuż poprosił ją zamknąć, bo to nie z jego winy paczka się zgubiła. Nie otrzymał towaru — nie należy się mi zwrot gotówki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:120355565 Wiem, że to nie jego wina, ale Allegro czasem wypłaca rekompensatę i nie obciąża sprzedawcy, a innej opcji na kasę z AP nie ma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak innej opcji nie ma i przedstawiciel Allegro (jak ewentualnie odpowie w wątku) nic stosowego nie zaproponuje, to trudno, będę otwierał dyskusję na nowo i próbował przedstawić sytuację. Dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A ten zwrot to ze Smartem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie ten.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć @Client:120355565! Bardzo przepraszam za tę sytuację.
Zgodnie z informacją przekazaną w prowadzonej sprawie nr 45480371, uznaliśmy reklamacje i otrzymasz od nas zwrot wpłaty. Zaksięguje się na Twoim koncie w ciągu 3 dni roboczych.
Moderatorka