Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zgłosiłem zwrot towaru z oferty nr 14359962811. Zwrot nr O420/2024 dotarł do sprzedającej. Sprzedająca zwróciła cenę towaru ale nie zwróciła kosztu dostawy InPost i nie odpowiada na ponowioną prośbę o zwrot kosztów dostawy.
Możliwości otwarcia dyskusji nie ma, bo cena towaru została zwrócona. Nie został jednak zwrócony koszt dostawy, co nakazują przepisy. Co jeszcze, ponad kolejne wezwanie do zwrotu kosztów dostawy, można wykonać?
motocar11
O ponowną możliwość otworzenia dyskusji proś przez formularz
Jako firma zakup od firmy wydaje mi się że zwrot kosztów dostawy nie przysługuje firmom tylko konsumentom
zakup dokonany przez osobę fizyczną
Nie przez kogo tylko od kogo- pytał!
@motocar11 Poprosić moderacje o ponowne otwarcie dyskusji: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@motocar11 Podaj proszę numer tego zamówienia.