anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot nieudanej płatności

igawenda
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam za zamówiony towar, przelewem tradycyjnym w sklepie Żabka.Pieniądze poszły na konto PAYU ale nie dotarły. Okazało się, że nieprawidłowo wpiano tytuł przelewu. Jak odzyskać pieniądze?  Miało być IdT XX4465609573ALLEGROXX PAYU a jest mój adres.

Proszę o pomoc

Iwona Gawenda

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@igawenda czy otrzymałaś maila od PayU z prośbą o podanie danych do zwrotu? Jeśli takiego nie odszukujesz, to napisz proszę do nas przez ten formularz. W wiadomości załącz potwierdzenie zleconej płatności oraz podaj dane do zwrotu. 😊

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów