Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór. Znowu problem z przewoźnikiem - paczki: 1. A000TQGIP7, 2. A000TQFT06, 3. A000TQ3KQ3. Kurier nadal ich nie odebrał. Sytuacja powtarza się nie pierwszy raz. Dlaczego płacimy za dodatkowe usługi??? Klient nie otrzyma przesyłki na czas. Kto za to będzie odpowiadać?
Reklamacje możesz składać do allegro ,to ich forma dostawy ale kupujący i tak ciebie subiektywnie za to ocenią.
Jakbyś mógł napisać kilka słów w tym miejscu, było by fajnie
@MODUS1945 poprosiłam o interwencję w tej sprawie u Kuriera z Twojego regionu.
Możemy wykluczyć te zamówienia z Twojej jakości sprzedaży oraz jeśli chcesz wysłać wiadomości do kupujących. Daj proszę znać, czy chcesz, aby zamówienia były wykluczone?
Wykluczcie oceny sprzedaży i wyślijcie klientom wiadomości w imieniu platformy Allegro. Klienci są zdenerwowani, dwóm osobom popsuły się ważne wydarzenia, chociaż to nie my jesteśmy winni!
Dzień dobry. Co się dzieje z kurierem???? Klient Client:103278172 już zwrócił towar, ponieważ paczka nawet jeszcze nie została odebrana!!!!! Czy zamierzacie w końcu rozwiązać ten problem???? Ile razy można się zwracać o rozwiązanie tego problemu???
@MODUS1945 te zamówienia nie są jeszcze opóźnione, a możemy je wykluczyć gdy otrzymają taki status. W dwóch ofertach czas dostawy jest bardzo długi, a kupujący widzą przewidywany czas dostawy na podstawie deklaracji sprzedającego oraz historycznych danych na temat wysyłek.
Czy możesz napisać ponownie, gdy i jeśli przesyłki będą opóźnione? Dopiero wtedy będziemy mogli wykluczyć je jakości sprzedaży, na razie nie wpływają na Twoje statystyki.
Dzień dobry. Paczki nadal nie zostały odebrane! Pojawiły się nowe. Ogromna prośba, aby w końcu rozwiązać ten problem! Przed nami weekend, a klienci czekają na zamówienia!
Dzień dobry @MODUS1945! Bardzo mi przykro, już wczoraj kontaktowaliśmy się z przewoźnikiem, poprosiłam o kolejny kontakt i rozwiązanie tego problemu.
Dzień pracy kończy się za 20 minut. Policjanci, którzy mają Święto Policji, zostali bez mundurów i dodatków. W jaki sposób Allegro zamierza rozwiązać problem nieterminowej dostawy, naszych strat i utraconych klientów?
@MODUS1945 bardzo Cię przepraszam za tę sytuację! Interweniowaliśmy już u przewoźnika. Poprosiłam o ponowny, pilny kontakt w tej sprawie.