Allegro One Box, One Kurier

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór. Znowu problem z przewoźnikiem - paczki: 1. A000TQGIP7, 2. A000TQFT06, 3. A000TQ3KQ3. Kurier nadal ich nie odebrał. Sytuacja powtarza się nie pierwszy raz. Dlaczego płacimy za dodatkowe usługi??? Klient nie otrzyma przesyłki na czas. Kto za to będzie odpowiadać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacje możesz składać do allegro ,to ich forma dostawy ale kupujący i tak ciebie subiektywnie za to ocenią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakbyś mógł napisać kilka słów w tym miejscu, było by fajnie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MODUS1945 poprosiłam o interwencję w tej sprawie u Kuriera z Twojego regionu.
Możemy wykluczyć te zamówienia z Twojej jakości sprzedaży oraz jeśli chcesz wysłać wiadomości do kupujących. Daj proszę znać, czy chcesz, aby zamówienia były wykluczone?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wykluczcie oceny sprzedaży i wyślijcie klientom wiadomości w imieniu platformy Allegro. Klienci są zdenerwowani, dwóm osobom popsuły się ważne wydarzenia, chociaż to nie my jesteśmy winni!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Co się dzieje z kurierem???? Klient Client:103278172 już zwrócił towar, ponieważ paczka nawet jeszcze nie została odebrana!!!!! Czy zamierzacie w końcu rozwiązać ten problem???? Ile razy można się zwracać o rozwiązanie tego problemu???

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MODUS1945 te zamówienia nie są jeszcze opóźnione, a możemy je wykluczyć gdy otrzymają taki status. W dwóch ofertach czas dostawy jest bardzo długi, a kupujący widzą przewidywany czas dostawy na podstawie deklaracji sprzedającego oraz historycznych danych na temat wysyłek.
Czy możesz napisać ponownie, gdy i jeśli przesyłki będą opóźnione? Dopiero wtedy będziemy mogli wykluczyć je jakości sprzedaży, na razie nie wpływają na Twoje statystyki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Paczki nadal nie zostały odebrane! Pojawiły się nowe. Ogromna prośba, aby w końcu rozwiązać ten problem! Przed nami weekend, a klienci czekają na zamówienia!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @MODUS1945! Bardzo mi przykro, już wczoraj kontaktowaliśmy się z przewoźnikiem, poprosiłam o kolejny kontakt i rozwiązanie tego problemu.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień pracy kończy się za 20 minut. Policjanci, którzy mają Święto Policji, zostali bez mundurów i dodatków. W jaki sposób Allegro zamierza rozwiązać problem nieterminowej dostawy, naszych strat i utraconych klientów?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MODUS1945 bardzo Cię przepraszam za tę sytuację! Interweniowaliśmy już u przewoźnika. Poprosiłam o ponowny, pilny kontakt w tej sprawie.
Moderatorka