Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dłuższego czasu ma problem z przesyłkami allegro one.
Dotyczy to zwrotów towaru głownie przesyłek odsyłanych w ramach smarta, ale także poza smartem wykupionych przez kupujących i nadanych poprzez wysyłam z allegro.
W monitoringu nie ma informacji o próbach doręczenia, awizowania, miejscu i czasie deponowania paczek itp
Oczywiście nie otrzymuje też powiadomień na maila czy sms.
Jestem ciekaw czy to wynika z tego ze kurierowi nie chce się odhaczać zmiany statusów (np doręczenia awizowani, nie zdaje paczek do punktu i przez co skutkuje tym że nie ma informacji o awizowaniu) czy też wadliwych wewnętrznych procedur usługi.
Wiadomo jaki efekt to powoduje, jeśli kurier nikogo nie zastanie w lokalu to paczki wracają bo nie wiem o ich nadaniu, próbie doręczenia i awizowaniu.
Pytałem konsultantów allegro one, ale nie potrafili mi udzielić odpowiedzi więc wklejam tu zadane im pytania.
Pytanie zadałem jako kupujący dokonujący zwrotu bo dział ze strony sprzedawcy nie potrafił podczas rozmowy tel udzielić odpowiedzi i sugerował ze inaczej to wygląda od strony kupujących
"Dzień dobry
Proszę o informacje jakie komunikaty/powiadomienia, jakimi kanałami , kiedy/po jakich etapach realizacji usługi dostawy otrzymuje odbiorca gdy nadam paczkę waszą usługą allegro one .
Jakie ma to odzwierciedlenie w statusach przedstawianych w monitoringu przesyłki, co musi zrobić kurier by były wysłane odpowiednie komunikaty i pojawiały się odpowiednie statusy w monitoringu.
Chodzi mi głównie o powiadomienia o nadaniu, terminie doręczenia, nieudanej próbie doręczenia (np. nie zastano odbiorcy), awizowaniu (informacji gdzie i jak długo będzie deponowana przesyłka)
Proszę napisać jak będzie to wyglądało gdy:
-będę zwracał towar do sprzedawcy w ramach wykupionej usługi smart
- wykupie nową paczkę i nadam waszym narzędzie wysyłam a allegro
Czy jest jakakolwiek różnica w procedurach dostawy i wysłanych powiadomieniach (smart, nowa wykupiona przesyłka).
Proszę też napisać czy jest różnica w realizacji usługi/ wysłanych powiadomieniach w zależności od tego kto będzie realizował usługę (wasi kurierzy , firma UPS)
Proszę o precyzyjną odpowiedź
Z góry dziękuję"
Jeśli wiecie jak to wygląda będę wdzięczny za odpowiedź
Proszę też od informacje moderatorów @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALL-DA Cześć. Przekażę Twoje pytanie do odpowiedniego zespołu i dam Ci znać, kiedy otrzymam odpowiedź.
@ALL-DA Powiadomienie do kupującego wysyłamy, kiedy paczka zostanie umieszczona w Automacie (wysyłane jest powiadomienie mejlowe i push w aplikacji lub SMS).
Po 12 godzinach od umieszczenia przesyłki w Automacie weryfikujemy, czy przesyłka została odebrana przez kupującego. Jeśli nie, to wysyłamy przypomnienie (klasyczna wiadomość mejlowa + push lub SMS).
Jeśli paczka nie zostanie odebrana, to na 24 godziny przed jej ostatecznym terminem odbioru wychodzi ponowne przypomnienie (jak wyżej).
Powiadomienia nie wychodzą w godzinach 22:00 - 7:30
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Powiadomienie do kupującego wysyłamy, kiedy paczka zostanie umieszczona w Automacie (wysyłane jest powiadomienie mejlowe i push w aplikacji lub SMS).
Po 12 godzinach od umieszczenia przesyłki w Automacie weryfikujemy, czy przesyłka została odebrana przez kupującego. Jeśli nie, to wysyłamy przypomnienie (klasyczna wiadomość mejlowa + push lub SMS).
Jeśli paczka nie zostanie odebrana, to na 24 godziny przed jej ostatecznym terminem odbioru wychodzi ponowne przypomnienie (jak wyżej).
Powiadomienia nie wychodzą w godzinach 22:00 - 7:30
@ko_alka Proszę przeczytać ze zrozumieniem zadane pytania i nie ośmieszać się wypowiedziami całkowicie nie na temat.
Pytałem o przesyłki wysyłane do sprzedawcy w ramach waszej usługi allegro one(wysyłane na adres czyli allegro one kurier nie paczki do automatów czy punktów odbioru), pełna procedurę, komunikaty, monitoringi, statusy w monitoringach, awizowania , jakie informacje i kiedy na temat takich paczek ich stausów otrzymuje odbiorca (sprzedawca) itp.
Oczekuje na pełna merytoryczna odpowiedź.
@ALL-DA Powiadomienia, które otrzymuje sprzedający w momencie zwrotu zamówienia przez kupującego, jest wysyłane w formie mejlowej w momencie, kiedy kupujący wypełni formularz zwrotowy i wybierze metodę zwrotu. W zakładce Zwroty masz możliwość sprawdzenia numeru zwracanej paczki. Drogę paczki możesz śledzić na tej stronie: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki
Statusy paczek w trackingu:
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę - została wygenerowana etykieta nadawcza
Przesyłka została odebrana przez kuriera - kurier podjąl paczkę od nadawcy
Przesyłka została nadana w Allegro One Box/ One Punkt - nadanie paczki w Allegro One Box/ One Punkt
Przesyłka została przyjęta w sortowni
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została wydana do doręczenia - paczka została wydana kurierowi do doręczenia
Błędne dane adresowe - dane odbiorcy są błędne
Awizo - nie udało się doręczyć paczki
Przesyłka została zwrócona do nadawcy - magazyn zwrócił paczkę do nadawcy, nieudane dwie próby; na prośbę; odmowa odbioru
Przesyłka oczekuje na odbiór - paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box/ Punkt
Przesyłka doręczona - paczka odebrana przez kupującego/ doręczona do odbiorcy
Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki - zbliża się czas przeterminowania paczki
Obecnie powiadomienia nie są wysyłane do sprzedających, ale widzę, że Twoja sugestia została już przekazana do odpowiedniego zespołu. Gdyby pojawiły się jakieś problemy z doręczeniem paczek zwrotowych, to kontaktuj się z nami i będziemy działać w tej sprawie.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Powiadomienia, które otrzymuje sprzedający w momencie zwrotu zamówienia przez kupującego, jest wysyłane w formie mejlowej w momencie, kiedy kupujący wypełni formularz zwrotowy i wybierze metodę zwrotu. W zakładce Zwroty masz możliwość sprawdzenia numeru zwracanej paczki. Drogę paczki możesz śledzić na tej stronie: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki
Statusy paczek w trackingu:
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę - została wygenerowana etykieta nadawcza
Przesyłka została odebrana przez kuriera - kurier podjąl paczkę od nadawcy
Przesyłka została nadana w Allegro One Box/ One Punkt - nadanie paczki w Allegro One Box/ One Punkt
Przesyłka została przyjęta w sortowni
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została wydana do doręczenia - paczka została wydana kurierowi do doręczenia
Błędne dane adresowe - dane odbiorcy są błędne
Awizo - nie udało się doręczyć paczki
Przesyłka została zwrócona do nadawcy - magazyn zwrócił paczkę do nadawcy, nieudane dwie próby; na prośbę; odmowa odbioru
Przesyłka oczekuje na odbiór - paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box/ Punkt
Przesyłka doręczona - paczka odebrana przez kupującego/ doręczona do odbiorcy
Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki - zbliża się czas przeterminowania paczki
Obecnie powiadomienia nie są wysyłane do sprzedających, ale widzę, że Twoja sugestia została już przekazana do odpowiedniego zespołu. Gdyby pojawiły się jakieś problemy z doręczeniem paczek zwrotowych, to kontaktuj się z nami i będziemy działać w tej sprawie.
@ko_alka Dziękuje za odpowiedź
Proszę jeszcze o:
-doprecyzować czy przy komunikacie w monitoringu
"Przesyłka oczekuje na odbiór - paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box/ Punkt"
znajduje się adres punktu odbioru, jeśli nie to w jaki sposób jest odbiorca(sprzedawca) informowany o punkcie w którym przesyłka ze zwrotem będzie zdeponowana, czy zawsze jest to automatycznie najbliższy adresowi odbiorcy punkt operatora.
-odpowiedź czym jest spowodowany brak komunikatów w monitoringu np.: Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia ,Przesyłka została wydana do doręczenia, Awizo,Przesyłka oczekuje na odbiór , Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki, czy to są wysłane automatycznie czy wysyła je kurier/pracownik punktu,
- potwierdzenie czy brak komunikatów tj Przesyłka została wydana do doręczenia, Awizo,Przesyłka oczekuje na odbiór , Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki, w związku z tym że to JEDYNA FORMA POWIADOMIEŃ jest równoznaczna z brakiem prawidłowej realizacji usługi dostawy.
Osobiście nie rozumiem dlaczego przy tej samej usłudze kupujący otrzymują do każdej operacji powiadomienie (nadanie , próba doręczenia,awizowania itd. a sprzedawcy żadnego.
(Powiadomienie o który Pani wspomniała to tylko info o zgłoszeniu zwrotu gdzie podany jest nr przesyłki).
Nie znalazłem też żadnych informacji w regulaminie które by dopuszczały różne traktowanie usługi dostawy ze względu na to kto jest odbiorcą.
Wizja sprawdzania codziennie przez sprzedawców dziesiątek lub setek zgłoszeń zwrotów "klikając" ich monitoring jest delikatnie mówiąc mało realistyczna a takie rozwiązanie mało "życiowe.
Dodatkowo Kupujący patrzy na usługę przez pryzmat tego jak on został poinformowany wiec z automatu zakłada że sprzedawca również otrzymuje analogiczne powiadomienia.
..co generuje nieporozumienia szczególnie w sytuacji jeśli np usługa była nieprawidłowo zrealizowana, brak statusów w monitoringu(awizo, deponowanie w punkcie itp) i przesyłka wróciła do nadawcy bo sprzedawca nie otrzymał odpowiednich informacji.
Niestety u mnie standardowo nie ma w monitoringach do przesyłek (zwroty od kupujących waszą usługą smart realizowaną przez UPS) statusów które umożliwiałyby uzyskanie odpowiednich informacji do odbioru takich paczek (próby doręczenia, awiza, deponowanie paczek), efektem jest to że paczki wracają co generuje nieporozumienia i problemy transakcyjne.
Chybiałbym ostatecznie ustalić kto w jakim stopniu jest winny takiej sytuacji, (kurier/przewoźnik który nie odhacza statusów czy systemowe rozwiązania)
Proszę o możliwe najszybsza odpowiedź.
@ALL-DA To ja poproszę o doprecyzowanie, o co konkretnie pytasz. O trasę paczki między sprzedającym a kupującym? O przesyłkę zwrotną (kupujący -> sprzedający)? O metody dostawy obsługiwane przez Przewoźnika UPS czy One Kuriera?
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA To ja poproszę o doprecyzowanie, o co konkretnie pytasz. O trasę paczki między sprzedającym a kupującym? O przesyłkę zwrotną (kupujący -> sprzedający)? O metody dostawy obsługiwane przez Przewoźnika UPS czy One Kuriera?
@ko_alka cały czas chodzi mi o przesyłki na lini (kupujący -> sprzedający)
Wysyłam do kupującego na punkt odbioru lub automat (wasza usługa allegro one/ box) a to jakim przewoźnikiem jest realizowana usługa zwrotu nie mam jako sprzedawca wpływu (z tego co wiem to jaki kurier będzie przewoził odsyłany towar zależy od lokalizacji nadawcy i sprzedawcy)
W zakładce zwroty oraz stronie monitoringu też nie ma informacji jakim przewoźnikiem realizujecie swoją usługę. (dodam ze na stronie UPS wasze numery przesyłek (nawet realizowane przez UPS) nie są wyszukiwane.
Pewnie obu trzeba uwzględnić.
Z tego co wiem większość "moich" przesyłek od kupujących wraca UPS-em.
@ALL-DA Status Przesyłka oczekuje na odbiór to status, który zobaczą kupujący. Paczki są zwracane do nadawcy (sprzedającego) na adres i w tym momencie nie ma możliwości zwrotu przesyłki do Allegro One Box lub Allegro One Punkt.
Statusy na stronie Allegro One Kurier:
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została zwrócona do nadawcy
Powtórne awizo
Termin doręczenia przesyłki został ustalony z odbiorcą
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
Przesyłka została nadana
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została wydana do doręczenia
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została przyjęta w sortowni
Przesyłka wyjechała w drogę do punktu docelowego
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera
Przesyłka została nadana
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
To, jaką metodą jest realizowana dostawa, zależy od tego, co oferujesz jako sprzedający w ofercie i co wybrał kupujący. Metoda zwrotu przesyłki jest taka sama, jaką wybrał kupujący, np.: Kupujący wybrał metodę dostawy Allegro One Box (UPS) i zwracając paczkę, będzie ona doręczona tą samą metodą dostawy.
Jeśli chodzi przesyłki realizowane Allegro One przez UPS, to możesz napisać do nas — jeśli potrzebujesz, to podamy Ci numer zewnętrzny do śledzenia paczki na stronie Przewoźnika.
Tematem wysyłki powiadomień do sprzedających zajmiemy się w tym roku, ale jeszcze nie mogę dokładnie określić, który to będzie kwartał.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Status Przesyłka oczekuje na odbiór to status, który zobaczą kupujący. Paczki są zwracane do nadawcy (sprzedającego) na adres i w tym momencie nie ma możliwości zwrotu przesyłki do Allegro One Box lub Allegro One Punkt.
Statusy na stronie Allegro One Kurier:
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została zwrócona do nadawcy
Powtórne awizo
Termin doręczenia przesyłki został ustalony z odbiorcą
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera
Kurier przekazał przesyłkę do magazynu
Przesyłka została nadana
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
Przesyłka została doręczona
Przesyłka została wydana do doręczenia
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została przyjęta w sortowni
Przesyłka wyjechała w drogę do punktu docelowego
Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia
Przesyłka została podjęta z maszyny przez kuriera
Przesyłka została nadana
Przesyłka została przygotowana przez nadawcę
To, jaką metodą jest realizowana dostawa, zależy od tego, co oferujesz jako sprzedający w ofercie i co wybrał kupujący. Metoda zwrotu przesyłki jest taka sama, jaką wybrał kupujący, np.: Kupujący wybrał metodę dostawy Allegro One Box (UPS) i zwracając paczkę, będzie ona doręczona tą samą metodą dostawy.
Jeśli chodzi przesyłki realizowane Allegro One przez UPS, to możesz napisać do nas — jeśli potrzebujesz, to podamy Ci numer zewnętrzny do śledzenia paczki na stronie Przewoźnika.
Tematem wysyłki powiadomień do sprzedających zajmiemy się w tym roku, ale jeszcze nie mogę dokładnie określić, który to będzie kwartał.
@ko_alka Dziękuje
Podsumowując dla obu przewoźników nie ma wysłanych komunikatów, tylko wgląd w monitoring na stronie zgłoszenia zwrotu, gdzie są takie same statusy monitoringów dla obu przewoźników.
W zasadzie to który obsługuje waszą usługę nie ma dla mnie znaczenia, to kwestie techniczne, ważne by realizacja była prawidłowa.
Proszę jeszcze zweryfikować i wypowiedzieć się na temat wspomnianych wcześniej kwestii:
"Proszę jeszcze o:
-doprecyzować czy przy komunikacie w monitoringu
"Przesyłka oczekuje na odbiór - paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box/ Punkt"
znajduje się adres punktu odbioru, jeśli nie to w jaki sposób jest odbiorca(sprzedawca) informowany o punkcie w którym przesyłka ze zwrotem będzie zdeponowana, czy zawsze jest to automatycznie najbliższy adresowi odbiorcy punkt operatora.
-odpowiedź czym jest spowodowany brak komunikatów w monitoringu np.: Przesyłka została przyjęta w oddziale doręczenia ,Przesyłka została wydana do doręczenia, Awizo,Przesyłka oczekuje na odbiór , Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki, czy to są wysłane automatycznie czy wysyła je kurier/pracownik punktu,
- potwierdzenie czy brak komunikatów tj Przesyłka została wydana do doręczenia, Awizo,Przesyłka oczekuje na odbiór , Przesyłka oczekuje na odbiór - zbliża się termin odbioru paczki, w związku z tym że to JEDYNA FORMA POWIADOMIEŃ jest równoznaczna z brakiem prawidłowej realizacji usługi dostawy."
- Przesyłka oczekuje na odbiór (paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box / Punkt) - wspominałeś wyżej, że oczekujesz odpowiedzi z perspektywy sprzedającego, do którego została nadana paczka zwrotna od kupującego. Wyjaśniłam już w mojej poprzedniej odpowiedzi, że przesyłki są zwracane na adres sprzedającego, nie ma możliwości zwrotu przesyłki do punktu czy automatu.
- Statusy są do sprawdzenia tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki. Powiadomienia są wysyłane automatycznie. Jeśli paczki zwrotne są kierowane wyłącznie na adres odbiorcy (sprzedającego), to naturalnie nie będą pojawiały się statusy o np. terminie odbioru paczki z punktu.
- jak wyżej.
@ko_alka napisał(a):
- Przesyłka oczekuje na odbiór (paczka oczekuje na odbiór w Allegro One Box / Punkt) - wspominałeś wyżej, że oczekujesz odpowiedzi z perspektywy sprzedającego, do którego została nadana paczka zwrotna od kupującego. Wyjaśniłam już w mojej poprzedniej odpowiedzi, że przesyłki są zwracane na adres sprzedającego, nie ma możliwości zwrotu przesyłki do punktu czy automatu.
- Statusy są do sprawdzenia tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki. Powiadomienia są wysyłane automatycznie. Jeśli paczki zwrotne są kierowane wyłącznie na adres odbiorcy (sprzedającego), to naturalnie nie będą pojawiały się statusy o np. terminie odbioru paczki z punktu.
- jak wyżej.
@ko_alka
Proszę nie zbywać, nie kłamać że udzieliła Pani wyjaśnień.
Zaczynam się zastanawiam czy ma Pani jakiekolwiek pojecie o usługach dostawy?
JAK PANI MYŚLI CO SIĘ DZIEJE Z PRZESYŁKĄ GDY KURIER NIE ZASTANIE ADRESATA?
jeśli się nie mylę powinna być awizowana i zdeponowana w punkcie odbioru? Jednocześnie powinny się pojawić w monitoringu stosowne komunikaty.
Poprosiłem o wyjaśnienie czy w waszym monitoringu (skoro to jest jedyne źródło informacji) podajecie adres punktu odbioru, termin itp oraz czy przy braku takich informacji usługa dostawy jest z automatu zrealizowana w nieprawidłowy sposób.
Twierdzi Pani @ko_alka cytując
"- Statusy są do sprawdzenia tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/kurier/sledzenie-paczki. Powiadomienia są wysyłane automatycznie. Jeśli paczki zwrotne są kierowane wyłącznie na adres odbiorcy (sprzedającego), to naturalnie nie będą pojawiały się statusy o np. terminie odbioru paczki z punktu. "
Poważnie? To jakieś herezje.
Proszę zatem opisać procedurę doręczenia w waszej usłudze w sytuacji jeśli kurier nie zastanie adresata, co będzie się działo z przesyłką? , jakie komunikaty w jakim momencie będą się pojawiały?
Oczekuję merytorycznej odpowiedzi i opisania procedur.
@ALL-DA W usłudze Allegro One Kurier podejmowane są 2 próby doręczenia, a następnie paczka wraca do nadawcy (czyli w przypadku zwrotu - do kupującego). Wysyłany jest SMS do odbiorcy paczki (do sprzedającego) w momencie, kiedy kurier zabiera paczkę z magazynu w celu jej doręczenia. W wiadomości znajduje się też numer telefonu kuriera (żeby można było omówić szczegóły doręczenia).
Jeśli chodzi o paczki Allegro One (UPS), to awizowana paczka może trafić do najbliższego punktu odbioru (do 1 km od adresu). O adresie punktu sprzedający jest informowany mejlowo. Powiadomienie zawiera wszystkie informacje dotyczące odbioru paczki.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA W usłudze Allegro One Kurier podejmowane są 2 próby doręczenia, a następnie paczka wraca do nadawcy (czyli w przypadku zwrotu - do kupującego). Wysyłany jest SMS do odbiorcy paczki (do sprzedającego) w momencie, kiedy kurier zabiera paczkę z magazynu w celu jej doręczenia. W wiadomości znajduje się też numer telefonu kuriera (żeby można było omówić szczegóły doręczenia).
Jeśli chodzi o paczki Allegro One (UPS), to awizowana paczka może trafić do najbliższego punktu odbioru (do 1 km od adresu). O adresie punktu sprzedający jest informowany mejlowo. Powiadomienie zawiera wszystkie informacje dotyczące odbioru paczki.
@ko_alka Proszę powiedzie w której odpowiedzi Pani kłamie.
Informowała Pani "po konsultacjach z odpowiednim działem" że NIE MA WYSŁANYCH ŻADNYCH POWIADOMIEŃ jedyne informacje na temat kolejnych etapów realizacji doręczenia przekazywane sprzedawcy są w zakładce zwroty(nr przesyłki) i link do monitoringu przesyłki teraz Pani twierdzi że sprzedawca otrzymuje powiadomienie mejlowo o adresie punktu odbioru.
Proszę jasno określić zasady i sposób powiadamiania sprzedawców. Podać także stosowne zapisy w regulaminie potwierdzające przekazane przez Panią informacje.
@ALL-DA Są to wiadomości wysyłane przez Przewoźnika, nie przez Allegro.
Jako Allegro wysyłamy powiadomienia w formie mejlowej wyłącznie w momencie, gdy kupujący finalizuje formularz zwrotowy i/lub wybierze metodę zwrotową.
Jeśli chodzi o statusy poszczególnych etapów dostawy, to za to są już odpowiedzialni Przewoźnicy.
@ko_alka napisał(a):
@ALL-DA Są to wiadomości wysyłane przez Przewoźnika, nie przez Allegro.
Jako Allegro wysyłamy powiadomienia w formie mejlowej wyłącznie w momencie, gdy kupujący finalizuje formularz zwrotowy i/lub wybierze metodę zwrotową.
Jeśli chodzi o statusy poszczególnych etapów dostawy, to za to są już odpowiedzialni Przewoźnicy.
Mam rozumieć że przy komunikacie w waszym monitoringu nie znajduje się żadna informacja o punkcie odbioru (informację tę przekazuje tylko przewoźnik w osobnych powiadomieniach mejlowych) Proszę potwierdzić.
Przypominam że to są przesyłki "zwrotne" do waszej usługi ALLEGRO ONE BOX/PUNKT czyli proszę wyjaśnić kto miałby wysłać powiadomienie/ kto jest za to odpowiedzialny.
Allegro czy UPS (zakładając że UPS realizuje zwrot w waszej usłudze)
KTO WYŚLE POWIADOMIENIE O ADRESIE PUNKTU W KTÓRYM BEDZIE DEPONOWANA PRZESYŁKA
@ALL-DA Powiadomienia o miejscu przechowywania awizowanych paczek zwrotowych Allegro One (deponowanych w punktach) jest wysyłane przez Przewoźnika UPS. Tej informacji nie znajdziesz w monitoringu.