anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One nie rozpatruje mojej reklamacji, a przesyłka zaginęła, co dalej?

SPORTWIT_PL
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry. Dzisiaj chciałem opisać wam jak fatalna jest obsługa w allegro one i jak niemożliwe staje się odzyskanie pieniędzy za zagubioną paczkę. Zacznijmy od początku. Wysłałem paczkę z dostawą tego samego dnia. Klient dostał powiadomienie, że przesyłka oczekuje na odbiór. Podczas odbioru okazało się, że skrytka jest pusta. Złożyłem reklamację. W odpowiedzi dostałem, że reklamacja zostaje odrzucona ponieważ:

"18. Przesyłkę uważa się za utraconą, jeżeli doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia lub możliwości odebrania w Punkcie Obsługi Klienta lub Automacie Paczkowym nie nastąpiło w terminie 30 dni od dnia jej nadania."

kluczowy tutaj jest fragment "jeżeli doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia lub możliwości odebrania w Punkcie Obsługi Klienta lub Automacie Paczkowym nie nastąpiło w terminie 30 dni".

W tej sytuacji zawiadomienie o umieszczeniu paczki w maszynie zostało wysłane do klienta. Klient dostał informację, że zamówienie jest gotowe do odbioru, tylko nie było go w skrytce.

Złożyłem więc następną reklamacje, tłumacząc że ten punkt nie ma w tej sytuacji zastosowania. Ktoś paczkę albo ukradł, albo wsadził do innej skrytki, skąd trafiła w ręce innej osoby.

Oczywiście moja druga reklamacja została odrzucona. Postanowiłem poczekać te 30 dni. Złożyłem trzecią reklamację i myślałem, że teraz allegro one już się nie wyłga, w końcu paczki jak nie było, tak nie ma. I co? Dostałem taką odpowiedź:

Reklamacja dotycząca przesyłki A0000JZFK1 została już rozpatrzona. W związku z tym reklamację  pozostawiam bez rozpatrzenia.

Z tego miejsca pozdrawiam panią Izabele, która odpowiadała na moje reklamacje, małpa by prędzej zrozumiała co się do niej pisze. Ta kobieta jest do **piiip**ania z roboty, w ogóle nie reaguje i nie rozumie co się do niej pisze.

Miał ktoś podobny problem? Udało się komuś w takiej sytuacji odzyskać pieniądze? Jak walczyć z nimi o zwrot kasy?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

komis-bell
#21 Demiurg#

@Allegro_One  😕

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@SPORTWIT_PL przykro nam z powodu tych trudności. 
Wyjaśnimy, dlaczego tak się stało. Tak jak napisaliśmy przesyłkę można uznać za zaginioną "jeżeli doręczenie lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia lub możliwości odebrania w Punkcie Obsługi Klienta lub Automacie Paczkowym nie nastąpiło w terminie 30 dni od dnia jej nadania". Kupujący otrzymał informację, że może odebrać przesyłkę 20 lipca 2023 roku, pierwszą reklamację zgłosiłeś 24 lipca, więc poinformowaliśmy Cię, że ten czas jeszcze nie minął. 
Z tego samego powodu nie mogliśmy rozpatrzyć reklamacji zgłoszonej w sprawie nr 34957048 (28.07.2023) oraz reklamacji zgłoszonej w sprawie nr 35173777 (08.08.2023). 
W sprawie nr 34868524 przyjęliśmy Twoje zgłoszenie (08/08/2023), na wydanie decyzji mamy 30 dni, czyli musimy poprosić Cię o cierpliwość, otrzymasz od nas odpowiedź do 7.09.2023r.
I to dlatego w sprawie nr 35561532 napisaliśmy, że reklamacja będzie rozpatrzona w sprawie nr 34868524. 

oznacz moderatorów

SPORTWIT_PL
#8 Zapaleniec#

W sprawie 35561532 nie napisaliście, że reklamacja będzie rozpatrzona w sprawie nr 34868524. Odpowiedź była taka, że "została już rozpatrzona w zgłoszeniu numer 34868524" Dla mnie to duża różnica. Jakby pani izabela napisała, że trzeba poczekać, jest sprawa w toku to tematu by nie było. Jak zobaczyłem odpowiedź, że została już rozpatrzona, to dla mnie oznacza, że temat jest zamknięty i podtrzymana zostaje decyzja o odrzuceniu. Pracę osoby odpisującej na reklamacje oceniam na zero. Wystarczy normalnie odpisać i sprawę można załatwić, jestem w stanie zrozumieć, że to trwa, na pewno po miesiącu "łatwiej" ustalić co z paczką niż od razu jak temat jest świeży. Okej. Skoro żywa inteligencja nie daje rady i tylko wysyła wiadomości z szablonów to może lepiej zastąpić ją sztuczną, nie będzie różnicy. Będę czekał te 30 dni na odpowiedź, zobaczymy co będzie dalej.

oznacz moderatorów

Allegro_One
Ekspert Allegro

@SPORTWIT_PL dziękujemy za wiadomość. Faktycznie mogłeś to tak odebrać, skontaktowaliśmy się już z odpowiednimi osobami, aby na przyszłość komunikacja była konkretniejsza.
Dziękujemy, że zwróciłeś na to uwagę 🙂 

oznacz moderatorów

morsmarket_pl
#7 Wielbiciel#

Pitu, pitu. Macie 30 dni mówisz? To jakby policja dostała zgłoszenie o zaginięciu osoby i powiedziała zgłaszającemu, że jak się za 30 dni osoba nie znajdzie, to wtedy zgłoszenie przyjmie. Te wasze regulaminy są jak widzę po to, aby klientów po prostu olewać.

Ja np. dziś dostałem info, że paczka allegro one do mnie nie dotarła, bo nie było mnie w domu. A cały dzień z domu nie wychodziłem. Tak więc przestańcie klientów okłamywać i weźcie się poważnie za robotę.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Dwie rzeczy 

1 otwarcie drzwiczek paczkomatu jest rownoznaczne z doreczeniem czyli kupujacy sklada sobie reklamacje do nadawcy 

2 dla allegro onebox nadawca jest w 99% allegro zobacz sobie etykiete wiec albo kupujacy sklada sobie reklamacje do allegroonebox na wysylke albo allegro sklada za niego reklamacje do siebie gdzieś na forum jest pare watkow z podana podstawa prawna od albo @pecela albo @medalik_2009 

oznacz moderatorów