Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dodaliśmy metodę dostawy Allegro One i mamy pierwsze zamówienie tą metodą dostawy, ale nie możemy wygenerować etykiety, ponieważ mamy błąd o następującej treści:
// Pole "Dane nadawcy - adres" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera //
Czy to jakiś chwilowy błąd, czy może faktycznie kod 43-345 jest poza obszarem Allegro One i nie możemy nadawać tą metodą ?
Proszę o szybką odpowiedź.
@LileTink nie nadasz tego 😞 usuń z oferty i udostępnij same One Box i Punkt 😄
Kurier One obsługuje tylko wybrane miasta 😉
Ale od sierpnia przecież Allegro One jest wymagane, aby mieć możliwość sprzedawania z Allegro SMART ...
@LileTink są dwa rodzaje One Box Punk lub One Box Punkt Kurier jak nie mieszkasz w tych miejscach to nie nadasz kuriera 🙂
Obecnie z usługi można skorzystać w wybranych miastach Polski:
Zmień
Ok, odznaczyłem tą opcję w wybranych miastach i teraz mam komunikach, że mogę sprzedawać w ramach SMART tylko do 30 sierpnia 😞
@LileTink czyli udostępniasz teraz Allegro One (One Punkt, One Box), ale nie Allegro One (One Punkt, One Box, One Kurier)? Pokaż proszę zrzut ekranu z ustawieniami dostawy n którym widoczne będą metody dostawy jakie udostępniasz.
Mam ten sam problem i nie mogę wysłać zamówienia do klienta. W rodzaju dostawy wydaje mi się, że anulowałam Allegro one kuriera, ale nie jestem pewna. Jak mam teraz wysłać paczkę?
@VivaBeautyShop jak kodu nie obsługuje to wyślij innym kurierem, po wcześniejszym uzgodnieniu z kupującym a z dostaw usuń Allegro One Box Punkt Kurier 🙂 a zostaw One Box Punkt to działa w całej Polsce 🙂
Czy klient może zmienić metodę wysyłki w już zapłaconym zamówieniu, czy też musi złożyć nowe zamówienie?
@VivaBeautyShop Nie, klient nie może wprowadzić takiej zmiany.
@nat_not A w jaki sposób mogę wtedy zmienić metodę wysyłki zamówienia lub trzeba zrobić nowe zamówienie z żądaną metodą wysyłki?
@VivaBeautyShop Ty również tego nie zmienisz. Jeśli się porozumiecie z klientem, pozostanie nadanie paczki poza naszym systemem lub anulowanie zamówienia i ponowny zakup.
@nat_not dziękuję
@LileTink bo znikł Ci kurier, więc musisz dodać jeszcze kuriera 🙂
Masz tylko kuriera DPD musisz jeszcze jakiegoś dołożyć bo wymagają dwóch 🙂
Ale przecież ma być minimum 2 x kurier (mamy kurier InPost i DPD ), więc nie wiem czemu warunek do SMART nie jest spełniony ?
@LileTink inpost nie jest na liście 😞
Musisz dać dwie z tych 😉
I wszystko jasne. Wielkie dzięki za pomoc 🙂