anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One zwrot - Farsa która trwa już niemal miesiąc czasu...

casa-mia-pl
#9 Pomysłodawca#

Witam @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Chcielibyśmy zareklamować zgłoszenie reklamacyjne Allegro One: zgłoszenie nr "41183708" [ ref:!00D240aE05.!500Ti07z42t:ref ]

Od 04.04.2024 mordujemy się z błędnie dostarczonym zwrotem, w ramach usługi Allegro BUBEL (ponoć One Bubel, always bubel - jak zwał, tak zwał. Wszyscy sprzedający wiedzą że to tragedia, większa jak poczta polska)

Przechodząc do meritum sprawy, od niemal miesiąca nie możemy otrzymać zwrotu naszego klienta (godna przemilczenia jest pierwsza odpowiedź konsultanta dopiero 09.04.2024, po upomnieniu o braku odpowiedzi), gdyż otrzymaliśmy towar znacząco przewyższający wartość naszego towaru. Wykazaliśmy się uczciwością, i w własnym zakresie kontaktowaliśmy się z drugim sprzedającym, jak i wskazaliśmy go jako właściciela błędnie doręczonego nam zwrotu. O ile udało się wymusić przesłanie etykiety pdf i sami dostarczyliśmy paczkę do placówki pocztowej, to próby odbioru naszego towaru po dziś dzień są jednym, wielkim nieporozumieniem. Będąc w kontakcie z drugim sprzedającym wiemy iż jest on cały czas dostępny w podanych godzinach, jak i żaden z 3 umawianych przewoźników (umówionych z duuużą zwłoką), nie był w stanie do niego dotrzeć i odebrać przesyłki.

Finalnie to NAS klient goni jak i obwinia za cała sytuację, jak i gdy nas obsmaruje negatywem, to zapewne uzyskamy standardową odpowiedź iż nie zostanie on usunięty, gdyż zawiera "subiektywną ocenę klienta"?!?

Wprowadziliście usługę bubel, za którą nie potraficie nawet zabrać odpowiedzialności.

Kategorycznie żądamy już zwrócenia wpłaty klientowi, jak i wystosowaniu dla klienta, jak i dla nas stosownej rekompensaty z tego tytułu. Jednocześnie chcemy zyskać gwarancję, że gdy klient wystawi ocenę negatywną dla tego zakupu, to jako serwis który zawinił, podejmiecie kroki do jego usunięcia.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@casa-mia-pl Proszę, napiszcie do nas w tej sprawie przez formularz. Na forum nie rozpatrujemy reklamacji. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

casa-mia-pl
#9 Pomysłodawca#

Napisana reklamacja, i niestety konsultant się zapętlił. Wymaga podpisywania oświadczenia (wasza błędna interpretacja art. 92 ust. 1z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe), które klient ma w głębokim poważaniu łagodnie mówiąc.

Do tego konsultant notorycznie ignoruje treść WASZEGO regulaminu konkretniej załącznika nr 16 - artykuł nr 6 - z niego jasno wynika, że skoro tak uparcie błędnie interpretujecie art. 92 ust. 1z ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe aby zniechęcić sprzedawców, to sami powinniście się starać w tym wypadku o takie oświadczenie od klienta.

W dalszym ciągu podtrzymujemy iż Allegro One to usługa bubel, która nigdy nie powinna powstać i nie ma absolutnie nic wspólnego z ekologią, a jedynie służy jako ostatnio popularny greenwashing (eko-ściema) dla waszego serwisu.

oznacz moderatorów