Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Wysłałam przesyłkę Allegro One Punkt, adresat jej nie odebrał - w jaki sposób mogę się dowiedzieć kiedy i jak otrzymam zwrot przesyłki? Na stronie śledzenia przesyłki ostatnim komunikatem jest "Przesyłka została zwrócona do nadawcy" - tydzień temu. Od tego czasu nie otrzymałam ani zwrotu ani żadnej informacji. Co mam odpowiedzieć kupującemu, który czeka aż otrzymam zwrot żeby wysłać mu przesyłkę ponownie?
Trochę nieporządek tam jest @Allegro_One
Pierwsze pytanie to czy sprzedawalas jako osoba prywatna czy jako firma?
Sprzedawałam jako firma.
przewoźnikiem jest allegro więc męczcie oboje im bułę gdzie paczka powinno polecieć zgłoszenia reklamacyjne na wykonanie usługi że paczka zaginęła, jeżeli klient nie jest roszczeniowy to poczeka zwłaszcza jak nie masz innej sztuki na podmiankę żeby wysłać zamiast tej co wraca. Kupujący nawet szybciej sprawę załatwi jeśli tu na forum wątek założy i moderatorki pociśnie
@cosmogonia Podaj nam numer przesyłki, o którą chodzi.
Nr przesyłki to ALE000095574695
@cosmogonia zweryfikujemy sprawę tej przesyłki i otrzymasz od nas wiadomość mailową.
OK dziękuję, czekam