Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Co jest grane z tymi przesyłkami i ich statusami? Ostatnio miałem kilka przesyłek przez AllegroOne i wszystkie "wiszą" ze statusem "oczekuje na nadanie" a nadane dwa dni temu. Dodatkowo link do szczegółów przesyłki jest nieaktywny.
W zestawieniu jakości wysyłki wliczyliście to jako niewysłane w terminie.
Numery przesyłek:
Allegro ALE0000288BE3C6
Allegro ALE0000285FCBBF
Allegro ALE0000285F95F5
Allegro one to produkt allegro i działa porównywalnie jak sam portal czyli jakieś 1.4 gwiazdki w opiniach na nie zależnych stronach xD. Co chwilę są tu posty z lamentami na te dostawy, paczka dochodząca po 7-10 dniach to standard. Zarówno kupujący jak i sprzedający po takich doświadczeniach szybko z tego rezygnują. Lepiej dać złotówkę więcej za paczkomat, bo nawet jak kurier na urlopie i będzie poślizg to nie taki i chociaż da się paczkę namierzyć...
@atechnik_sklep Zweryfikujemy tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę odpowiedź w Twojej sprawie.
Dzisiaj widzę, że w zestawieniu wysyłek oznaczyliście te wcześniej podane przesyłki jako nie wysłane w terminie. To niedopuszczalne!
Zamówienia były z godzin porannych 29 sierpnia. W zielonym automacie znalazły się tego samego dnia ok 10:17. Wysyłałem w Paczkomacie InPost inne przesyłki w tym samym praktycznie czasie - paczkomat 50 metów dalej i z nimi nie było problemu.
W zestawieniu z dzisiaj radośnie widnieje data 30 Aug 2022, 13:15 a żeby było jeszcze lepiej to 30 Aug 2022, 13:18 Kurier przekazał przesyłkę do magazynu.
Jakim cudem pytam? Wystarczy spojrzeć na lokalizację punktu nadawczego i magazynu - nie da się w tym czasie przejechać tego odcinka. Kto tu sobie leci w kulki?
Historia przesyłki ALE0000288BE3C6:
@atechnik_sklep Wyjaśniamy z UPS sprawę Twoich przesyłek, więc na razie poproszę Cię o cierpliwość.
Cierpliwość? To dlaczego tak chętnie w statystykach wysyłki umieściliście te nieprawidłowe informacje psując mi jakość sprzedaży już od kilku dni? Tutaj jakoś nie widzę "cierpliwości" z Waszej strony.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Puk! Puk! Jest tam kto? Kolejne dni mijają a odpowiedzi z Waszej strony jakoś nie ma.
Za to o zapłatę prowizji wołacie już od pierwszego dnia wystawienia faktury ;).
"Już czas" na odpowiedź!
@atechnik_sklep Bardzo chciałabym Ci odpowiedzieć, ale nie mam żadnych, nowych informacji, bo wciąż czekamy na wyjaśnienia w Twojej sprawie od UPS. Tak jak poinformował Cię nasz pracownik w korespondencji mailowej, gdy dostaniemy szczegóły, na pewno Cię o tym poinformujemy.
To dlaczego w zestawieniu figurują te przesyłki jako nie wysłane w terminie?
@atechnik_sklep W naszych systemach nie ma żadnej informacji o ich nadaniu, więc z automatu zostały oznaczone jako niewysłane w terminie. Dlatego też staramy się to wyjaśnić z UPS, co się dokładnie się z nimi wydarzyło.
Napisałem we wcześniejszych postach co pokazujecie i że nie jest to zgodne z prawdą. To skoro tak jest to takie przesyłki nie powinny być liczone do "skuteczności wysyłki".
Ps. Właśnie mam kolejne zamówienie z AllegroOne - ciekawe co tym razem będzie :D.
A tymczasem @Allegro_One notuje : już prawie 4% przesyłek dostarczamy bezproblemowo. Zostało juz tylko 96% do poprawy....