Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może ktoś z moderatorów się wypowie, bo ja już nie mam siły.
Korzystam z przewoźników DPD, Inpost, UPS.
Mam ustawioną godzinę graniczną na 10:00 dla DPD i Inpost, dla UPS nie mam wcale.
Jest godzina 11:00, a w moich ofertach pokazuje "dostawa jutro".
Wielokrotnie to już zgłaszałem, bo jest tak nie od dziś i zawsze jestem zbywany.
Dzisiaj zamówienie o godzinie 10:13 pokazuje, że mam wysłać dzisiaj i do tego kurierem UPS, gdzie nie ma ustawionej żadnej godziny granicznej.
Żeby nie było - wiem jak powinien działać algorytm i dlatego chociaż niektórzy klienci prosili przez telefon NIGDY nie wysłałem żadnego zamówienia, które zostało złożone po godzinie 10:00 właśnie po to, żeby mechanizm predykcji nie pokazywał głupot.
Czy nie można zrobić po ludzku czyli deklarowany czas wysyłki przez sprzedającego i obok procent przesyłek wysyłanych w terminie z ostatnich 30 dni?
Teraz to sprzedawca musi się tłumaczyć przez wasze błędne wyliczenia, bo 90% klientów nie ma pojęcia, że to co się pokazuje przy ofercie to nie jest deklaracja sprzedawcy tylko wasze, wywróżone z fusów przewidywania.
@superskrzynka dopytuję o to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@sklep_solpio zachęcam do zajrzenia tutaj, na pomysły oznaczone jako zrealizowane.
@la_nika dziękuje wiem, że jest coś takiego akceptujecie 10 % pomysłów przy czym wprowadzane zmiany są znikome
@superskrzynka przepraszam, że długo czekałeś na odpowiedź.
Wracam z potwierdzeniem, że przekierowanie przesyłki przez kupującego w żaden sposób nie wpływa na przewidywany czas dostawy. Z punktu widzenia sprzedawcy ważne jest żeby zamówienia nadawać zgodnie z deklaracją/predykcją. To co się dzieje dalej z zamówieniem jest poza kontrolą sprzedawcy i nie ponosi on konsekwencji potencjalnych opóźnień czasu przewozu.
co nie zmienia faktu, że dalej wasz super mechanizm pokazuje cuda. Już myślałem, że będzie dobrze, bo w piątek "dostawa jutro" zniknęła o 9:50, w poniedziałek kilka minut po 10:00, ale wtorek i środa to już było do 11:30. Teraz jest czwartek, 10:55 i dalej jest dostawa na jutro.
Mechanizm działa jednoznacznie źle i to nie tylko u mnie, więc po co upieracie się żeby go stosować.
Skoro nigdy nie wysłałem zamówienia złożonego po godzinie 10:00 to skąd on ma te swoje "historyczne dane", że wyświetla czasami nawet do 12:30 dostawę na jutro? O tej godzinie to ja już mnie na tym magazynie nigdy nie było, więc nie było realne żebym coś o tej godzinie wysyłał.
@superskrzynka ogólnie tego nie ogarną wystarczy, że jeden przewoźnik będzie inaczej obsługiwał tak jak dziś wszystkich mam na poniedziałek po za orlenem i pokazuje dostawę na sobotę 😛
@sklep_solpio oni mają to gdzieś, a podejrzewam, że niejeden negatyw już przez to wleciał, bo pokazywało "dostawa w sobotę" a doszło we wtorek zgodnie z deklaracją sprzedawcy. Pytanie tylko co wtedy
ja mam deklaracje 3 dni 🙂 wiesz ty się napocisz, a oni napiszą "przekażemy sprawę/sugestie do odpowiedniego działu" i tyle szaraku z ciebie zostało w tym forum twoje zdanie wagowo wynosi zero tak samo jak wszystkich innych jeszcze nie widziałem, żeby proponowane przez sprzedawców rozwiązania były wprowadzane...