anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędne przewidywane czasy dostawy

superskrzynka
#8 Zapaleniec#

Może ktoś z moderatorów się wypowie, bo ja już nie mam siły.

Korzystam z przewoźników DPD, Inpost, UPS.
Mam ustawioną godzinę graniczną na 10:00 dla DPD i Inpost, dla UPS nie mam wcale.

Jest godzina 11:00, a w moich ofertach pokazuje "dostawa jutro".
Wielokrotnie to już zgłaszałem, bo jest tak nie od dziś i zawsze jestem zbywany.

Dzisiaj zamówienie o godzinie 10:13 pokazuje, że mam wysłać dzisiaj i do tego kurierem UPS, gdzie nie ma ustawionej żadnej godziny granicznej.

Żeby nie było - wiem jak powinien działać algorytm i dlatego chociaż niektórzy klienci prosili przez telefon NIGDY nie wysłałem żadnego zamówienia, które zostało złożone po godzinie 10:00 właśnie po to, żeby mechanizm predykcji nie pokazywał głupot.

Czy nie można zrobić po ludzku czyli deklarowany czas wysyłki przez sprzedającego i obok procent przesyłek wysyłanych w terminie z ostatnich 30 dni?

Teraz to sprzedawca musi się tłumaczyć przez wasze błędne wyliczenia, bo 90% klientów nie ma pojęcia, że to co się pokazuje przy ofercie to nie jest deklaracja sprzedawcy tylko wasze, wywróżone z fusów przewidywania.

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@superskrzynka dopytuję o to, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

@sklep_solpio zachęcam do zajrzenia tutaj, na pomysły oznaczone jako zrealizowane. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

@la_nika  dziękuje wiem, że jest coś takiego akceptujecie 10 % pomysłów przy czym wprowadzane zmiany są znikome

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@superskrzynka przepraszam, że długo czekałeś na odpowiedź.
Wracam z potwierdzeniem, że przekierowanie przesyłki przez kupującego w żaden sposób nie wpływa na przewidywany czas dostawy.  Z punktu widzenia sprzedawcy ważne jest żeby zamówienia nadawać zgodnie z deklaracją/predykcją. To co się dzieje dalej z zamówieniem jest poza kontrolą sprzedawcy i nie ponosi on konsekwencji potencjalnych opóźnień czasu przewozu.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

@superskrzynka ogólnie tego nie ogarną  wystarczy, że jeden przewoźnik będzie inaczej obsługiwał tak jak dziś wszystkich mam na poniedziałek po za orlenem i pokazuje dostawę na sobotę 😛

oznacz moderatorów

superskrzynka
#8 Zapaleniec#

@sklep_solpio oni mają to gdzieś, a podejrzewam, że niejeden negatyw już przez to wleciał, bo pokazywało "dostawa w sobotę" a doszło we wtorek zgodnie z deklaracją sprzedawcy. Pytanie tylko co wtedy

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

ja mam deklaracje 3 dni 🙂 wiesz ty się napocisz, a oni napiszą "przekażemy sprawę/sugestie do odpowiedniego działu" i tyle szaraku z ciebie zostało w tym forum twoje zdanie wagowo wynosi zero tak samo jak wszystkich innych jeszcze nie widziałem, żeby proponowane przez sprzedawców rozwiązania były wprowadzane... 

oznacz moderatorów