Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kontaktuję się w sprawie braku podjazdu i odbioru paczek przez kuriera DPD ( Alegro DPD kurier)
Kurier pomimo zgłoszonych zleceń nie przyjeżdża po odbiór a zlecenia podjazdu zostają zamknięte jako zrealizowane skanując inne przesyłki ( nie nadawane przeze mnie) – innych klientów.
Numer zlecania z 08.11.2023; 20231108715556 zgłoszony do przesyłki 1000673258605U – kurier nie odebrał przesyłki zlecenie zrealizowane inna przesyłką.
Zlecenie 20231109715863 z 09.11.2023 dla przesyłki 1000673839355U – taka sama sytuacja jak powyżej.
Takich przykładów jest więcej, opisuję z ostatnich dni.
Kurier odbiera przesyłki o godz 16:34 (1000670547593U – jedna z nich) która jest skanowana następnego dnia o 5:09 - Przesyłka odebrana przez Kuriera. Następnie przesyłka wraca (odmowa przyjęcia) z uwagi na opóźnienie klient nie mógł jej odebrać. Oczywiście zlecenie odbioru zrealizowane inna przesyłką. Jeśli będzie potrzeba mogę udostępnić monitoring z odbioru przesyłek.
Reklamację i telefony do DPD nie przynoszą skutku (zgłoszenie reklamacji ZG/23/387897)
Liczę na Państwa pomoc i interwencję.
Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie
@bim_group Jeśli złożył Pan już reklamację u przewoźnika, muszę Pana prosić o cierpliwość. Proszę poczekać na odpowiedź. Na pewno wkrótce ją Pan otrzyma.
Z naszej strony mogę zapewnić, że analizujemy sposób w jaki realizowane są usługi przez partnerów, z którymi współpracujemy. Państwa opinie na ten temat są również istotne i mają wpływ na ostateczną ocenę tej współpracy.