anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

BRAK ODBIORÓW DPD

bim_group
#7 Wielbiciel#

Kontaktuję się w sprawie braku podjazdu i odbioru paczek przez kuriera DPD ( Alegro DPD kurier)

Kurier pomimo zgłoszonych zleceń nie przyjeżdża po odbiór a zlecenia podjazdu zostają zamknięte jako zrealizowane skanując inne przesyłki ( nie nadawane przeze mnie) – innych klientów.

Numer zlecania z 08.11.2023; 20231108715556 zgłoszony do przesyłki 1000673258605U – kurier nie odebrał przesyłki zlecenie zrealizowane inna przesyłką.

Zlecenie 20231109715863 z 09.11.2023 dla przesyłki 1000673839355U – taka sama sytuacja jak powyżej.

Takich przykładów jest więcej, opisuję z ostatnich dni.

Kurier odbiera przesyłki o godz 16:34 (1000670547593U – jedna z nich) która jest skanowana następnego dnia o 5:09 - Przesyłka odebrana przez Kuriera. Następnie przesyłka wraca (odmowa przyjęcia) z uwagi na opóźnienie klient nie mógł jej odebrać. Oczywiście zlecenie odbioru zrealizowane inna przesyłką. Jeśli będzie potrzeba mogę udostępnić monitoring z odbioru przesyłek.

Reklamację i telefony do DPD nie przynoszą skutku (zgłoszenie reklamacji ZG/23/387897)

Liczę na Państwa pomoc i interwencję.

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@bim_group Jeśli złożył Pan już reklamację u przewoźnika, muszę Pana prosić o cierpliwość. Proszę poczekać na odpowiedź. Na pewno wkrótce ją Pan otrzyma.

Z naszej strony mogę zapewnić, że analizujemy sposób w jaki realizowane są usługi przez partnerów, z którymi współpracujemy. Państwa opinie na ten temat są również istotne i mają wpływ na ostateczną ocenę tej współpracy. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów