anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedniego wsparcia obsługi przez Allegro dla Allegro one

Biale_Stokrotki
#10 Popularyzator#

Szukałam wsparcia dla obsługi Allegro one i jestem zawiedziona... dzisiaj rano dostałam zgłoszenie od kupującego - standardowo - gdzie jest paczka?

Kupujący nie ma żadnej informacji o paczce - i nie ma możliwości jej odbioru.

U mnie w statusie jest informacja, że paczka czeka już 2 dzień.

No i co teraz, od rana czekam na pomoc z Allegro i nie mam odpowiedzi, jedyne co dostałam to mail, że sprawa została przekazana dalej... cokolwiek to znaczy. Serio?

Irytuje mnie - jako sprzedawcę - ze taka platforma jak Allegro bawi się w paczko coś i nie dysponuje podstawowymi narzędziami do obsługi by ludzie chcieli z tego korzystać. Jaki macie problem ze sprawdzeniem tej paczki... podesłaniem kodu osobie, która ma to odebrać? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  jeszcze poczekasz ze 3 dni , tak to działa , a na koniec dostaniesz ,, przykro nam ... przepraszamy .. ,, to od allegro  ,a od klienta .... nie muszę pisać co , prawda ???  !!!!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Biale_Stokrotki Podaj proszę numer przesyłki i adres automatu, do którego została wysłana.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#10 Popularyzator#

przesyłka Allegro  ALE00001235A1F0

Allegro One Box (Allegro One Box, zielony automat AL004BI1)

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Biale_Stokrotki Dziękuję, nasi pracownicy już zajmują się Twoim zgłoszeniem, ale wciąż musimy poczekać na informacje od firmy kurierskiej. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko otrzymamy szczegóły dotyczące tej przesyłki. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

@_HolaOla_ Do firmy kurierskie, czyli UPS, sprzedający czy kupujący mógłby sam się zwrócić o informację. Niestety nie każdy wie jak odszukać ich numer do śledzenia na etykiecie nadawczej.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@annas14-firma 
Wielokrotnie pisałem (i dowodziłem), że zapytania/reklamacje dotyczące metod dostawy z przedrostkiem "Allegro ..."  kierowane zarówno przez sprzedawców jak i przez kupujących - najrozsądniej jest składać: bezpośrednio do Allegro.

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

Biale_Stokrotki
#10 Popularyzator#

narazie czekamy - nic konstruktywnego się nadal nie wydarzyło co jest dla mnie niezrozumiałe. 

oznacz moderatorów