Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szukałam wsparcia dla obsługi Allegro one i jestem zawiedziona... dzisiaj rano dostałam zgłoszenie od kupującego - standardowo - gdzie jest paczka?
Kupujący nie ma żadnej informacji o paczce - i nie ma możliwości jej odbioru.
U mnie w statusie jest informacja, że paczka czeka już 2 dzień.
No i co teraz, od rana czekam na pomoc z Allegro i nie mam odpowiedzi, jedyne co dostałam to mail, że sprawa została przekazana dalej... cokolwiek to znaczy. Serio?
Irytuje mnie - jako sprzedawcę - ze taka platforma jak Allegro bawi się w paczko coś i nie dysponuje podstawowymi narzędziami do obsługi by ludzie chcieli z tego korzystać. Jaki macie problem ze sprawdzeniem tej paczki... podesłaniem kodu osobie, która ma to odebrać?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jeszcze poczekasz ze 3 dni , tak to działa , a na koniec dostaniesz ,, przykro nam ... przepraszamy .. ,, to od allegro ,a od klienta .... nie muszę pisać co , prawda ??? !!!!
@Biale_Stokrotki Podaj proszę numer przesyłki i adres automatu, do którego została wysłana.
przesyłka Allegro ALE00001235A1F0
Allegro One Box (Allegro One Box, zielony automat AL004BI1)
@Biale_Stokrotki Dziękuję, nasi pracownicy już zajmują się Twoim zgłoszeniem, ale wciąż musimy poczekać na informacje od firmy kurierskiej. Skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie, gdy tylko otrzymamy szczegóły dotyczące tej przesyłki.
@_HolaOla_ Do firmy kurierskie, czyli UPS, sprzedający czy kupujący mógłby sam się zwrócić o informację. Niestety nie każdy wie jak odszukać ich numer do śledzenia na etykiecie nadawczej.
@annas14-firma
Wielokrotnie pisałem (i dowodziłem), że zapytania/reklamacje dotyczące metod dostawy z przedrostkiem "Allegro ..." kierowane zarówno przez sprzedawców jak i przez kupujących - najrozsądniej jest składać: bezpośrednio do Allegro.
narazie czekamy - nic konstruktywnego się nadal nie wydarzyło co jest dla mnie niezrozumiałe.