anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę.

MAMY ROZWIĄZANIE!
APKO_SP_ZOO
#7 Wielbiciel#

"Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę."

Dzień dobry, czy ktoś wie, że to znowu problem z InPost?

Z góry dziękuję.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APKO_SP_ZOO upewnij się proszę, że masz uregulowaną fakturę lub doładowane konto prepaid w Inpost. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@APKO_SP_ZOO a płatności masz uregulowane w InPost. Może masz zero na koncie. Dotyczy jednego zamówienia czy wszystkich?

oznacz moderatorów