Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
mam już jako sprzedawca na Allegro kolejny przypadek przesyłki nadanej Allegro One Box/ Punkt, która w systemie Allegro zawisła gdzieś w przestrzeni i status się nie zmienia od kilku dni. UPS nie jest w stanie pomóc na infolinii, bo numer przesyłki wygenerowany na Allegro nie jest ich numerem przesyłki i im się w systemie nic nie wyświetla.
Towar zakupiony i opłacony przez kupującego 9.08.2023, przesyłka nadana 10.08. Jedyna zmiana statusu na Allegro to 11.08 godz. 11.05- paczka wyciągnięta przez kuriera z automatu. Na tym koniec. Nawet jeżeli przesyłka dotarła do automatu docelowego, jak klient ma ją odebrać? Status na Allegro się nie zmienił a co za tym idzie informacji o odbiorze wraz z kodem odbioru klient nie otrzyma. Dziś mamy już 16.08. Co robić? To już kolejna taka przesyłka z ALLEGRO ONE BOX/ PUNKT z którą mam taki problem. Co się dzieje z systemem Allegro? Dlaczego nie odświeża na bieżąco Allegro One Box/ Punkt?
NR przesyłki: A0001DT8N4
Miałam już taki problem z Allegro One Punkt. Tylko wtedy klient mógł pójść i zapytać, czy ta przesyłka tam rzeczywiście jest. No i była od 2 dni w punkcie czekając na odbiór, a klient nie otrzymał informacji wraz z kodem odbioru.
Czy allegro przewiduje jakieś rekompensaty za opóźnienia i zaginiecia przesyłek ALLEGRO ONE dla klientow? Było by to mile widziane ze strony klienta jakby otrzymał np. 50 monet.
@majster_man tak wszyscy dostana po równo. Sprzedawca subiektywny komentarz a kupujący monety 😆
Tak to na pewno🤣🤣
Najlepsze jest to, że ten numer (A0001DT8N4) nie jest numerem śledzenia firmy UPS, na etykietach numer jest dłuższy i zaczyna się od np 1Z i ma 18 znaków, nie wiem czemu on się nie wyświetla. Może ktoś z allegro odpowie.
Dokładnie. UPS rozkłada ręce, bo nie mają nawet dostępu do przesyłki po numerze nadanym przez Allegro. Odsyłają do Allegro, a Allegro nie ma nawet infolinii do szybkiego reagowania na problemy. Ile można pisać posty na forum i czekać po kilka dni na odpowiedź.
i co będzie ? Allegro One
@Ana_outlet przepraszamy za trudności!
Przesyłka o podanym numerze została odebrana 16.08.2023 r. o godzinie 19:34.
@Allegro_One czyli klient od co najmniej 3 dni cieszy się zakupionym produktem , jeśli coś popićkałem wyprowadź mnie z błędu .
Niestety przeprosiny za utrudnienia nie pomogą ani sprzedającemu ani kupującego one nie interesują. Jak można czekać po 5-7 dni na aktualizacje statusu przesyłki? UPS dostarcza przesyłki ekspresowo, a one leżą po 2-3 dni w punkcie i kupujący nawet o tym nie wie. Jak ma wiedzieć, skoro Allegro nie aktualizuje statusu przesyłki?? Klient nie otrzymuje wiadomości z kodem odbioru, chociaż przesyłka już czeka. Ile to będzie trwało? ALLEGRO stwórzcie infolinie do szybkiej obsługi reklamacji i sprawdzania statusu przesyłek. Czas najwyższy!!!
Nadana 10.08. Ile dni minęło? Ile leżała w docelowym paczkomacie?