Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podczas wybierania terminu i miejsca, w którym przekażesz przesyłki, po naciśnięciu przycisku "zamawiam" wyskakuje błąd o treści
"Błąd przetwarzania
Nie można zamówić wybranej paczki:Problem z nadaniem przesyłki. Skontaktuj się z nami. Pomożemy jak najszybciej."
Wcześniej normalnie były wysyłane tego typu paczki.
Chyba trzeba zrezygnować z tego kuriera, bo to same problemy.
Kurier nigdy nie przyjeżdża w wybranym terminie.
@autoport_opel Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten komunikat.
@autoport_opel Dziękuję, sprawdziliśmy tę sytuację i nie możesz zamówić przesyłki dla tego zamówienia tą metodą, ponieważ Twój kod pocztowy nie jest w strefie obsługiwanej przez One Kuriera.
Jak wybieram opcję dostarczenia osobistego do paczkomatu paczki to komunikat błędu jest taki sam.
@autoport_opel Sprawdzamy dokładnie co jest przyczyną tej sytuacji, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość. Wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę wyjaśnienie w Twojej sprawie.