anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy pracownikom Allegro zależy na firmie, czy ją sabotują

MAMY ROZWIĄZANIE!
GEMBARA
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

Cześć @GEMBARA, a skąd wynika to pytanie? Czy potrzebujesz pomocy w jakiejś sprawie?  

oznacz moderatorów
GEMBARA
#7 Wielbiciel#

1. Brak możliwości dodania nowej oferty, mimo że jej niema w katalogu.

2. Wymuszanie ofert z katalogu niewłaściwych dla produktu. 

3.Nakładanie ograniczeń na konto, usuwanie setek pozycji z powodu przeciągania dyskusji z         klientem i nie odblokowywanie.

4.Klient nasz pan pomimo że naciąga.

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@GEMBARA 1. Prześlij zrzuty ekranu z formularza wystawiania - jaki błąd się pokazuje, produkt z jakim numerem EAN próbujesz wystawić?

2. Jeśli jakiś produkt jest niezgodny ze stanem faktycznym, to możesz zgłosić błąd w produkcie.

3. Sprawy z blokadami kont wyjaśnisz wyłącznie mejlowo: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

5. Jeśli uważasz, że zachowanie klienta w jakiejś sytuacji jest niezgodne z Regulaminem Allegro, to również powinieneś to zgłosić. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A opisz ten przypadek!

oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@GEMBARA Moderacja na tym forum ratuje honor firmy, a reszta sabotuje.

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów
serwis-texas
#21 Demiurg#

@drekenzes  Bardzo trafne. Nie zgodzę się jednak że zarząd sabotuje. Idą na grubo. Odpalili usługę transportową, kazali włączać ludziom a że nie działa, kogo to obchodzi.

oznacz moderatorów
GretchenStudio
#7 Wielbiciel#

What we are experiencing proves the answer to this question. 1. The product upload page continues to have problems that cannot be solved, either the uploaded products disappear, or the uploaded products cannot be modified, or the text content continues to remind us of infringement. 2. There was no response to our email and subsequent emails for 7 consecutive days. 3. Some customer service asked us to keep communication on the original case email and not submit new cases; Some customer service asked us to submit a new case email if we had problems, and not to communicate on the original email. 4. Only when we propose to withdraw and cancel the account, we will receive an email reply from the customer service. 5. Now, when we were so disappointed that we decided to close the account, no one responded for 4-5 consecutive days. 6. We raised several questions about the security of our seller's information, but received no positive answers and only diplomatic words. It's fair to say that nothing surprises us here anymore. The answer is nobody cares at all.

oznacz moderatorów
GEMBARA
#7 Wielbiciel#

w Polsce mówimy w innym języku?

oznacz moderatorów
GretchenStudio
#7 Wielbiciel#

We are a foreign seller, so the page language we use is English not Polish.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@GEMBARA  napisał(a):

w Polsce mówimy w innym języku?


Tu będzie tyle języków z ilu krajów są sprzedawcy i kupujący 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
br.
#21 Demiurg#

@kostas11  Zapomniałeś o węgierskim

wegry.png

Mi az Allegro Talked?

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@br. bo tylko trzy zdjęcia można dodać 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
drekenzes
#17 Koryfeusz#

@br. a flaga ChRL? 😉

_________________________________________________________________
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.
oznacz moderatorów