Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Mam problem z nadaniem przesyłki. Klient wybrał metodę dostawy Allegro One Kurier
Uzupełniłam wymiary paczki, przy następnych krokach nie mogę nawet wygenerować etykiety i przekierowuje mnie do zaznaczenia godziny i daty odbioru przez kuriera
Jak próbuję podsumować i zamówić kuriera wyskakuje błąd : "Błąd przetwarzania. Nie można zamówić wybranej paczki: Wybrana usługa jest niedostępna"
Proszę o pomoc, jakieś info. Jestem nowym sprzedawcą
@ASZTomalu, czy mogę Cię prosić o załączenie tu zrzutu ekranu, na którym widać, co wpisujesz w godzinie i dacie odbioru przez kuriera oraz sam komunikat?
Witam
Mam to samo.
Cały czas dostaję informację że tak ma być. Bo etykietę mogę wydrukować tylko w dniu nadania.
Nie wiem kto to wymyślił.
Normalnie przygotowuje sobie paczki w sobotę i w niedziele, a poniedziałek tylko nadaje.
A tutaj nie wydrukujesz listu - dopiero w poniedziałek.
Takie rozwiązanie to może być ale dla osób co mają góra kilka wysyłek dziennie do zrobienia i to najlepiej małych pozostali mają taki poniedziałek łagodnie mówiąc przechlapany.
@ASZTomalu, czy chodzi o zamówienie 5b995600-fad0-11ec-a1ba-
Co ważne, w ramach usługi One Kurier podjazd przewoźnika można zamówić w dni robocze (w niektórych przypadkach także w soboty) na dany konkretny dzień. Nie jest to jednak możliwe w niedzielę.
Zdaję sobie sprawę, że treść komunikatu na to nie wskazuje - pracujemy nad jego zmianą. 🙂
@mr_oma
Widzę, że próbowałaś nadać przesyłkę od 17:40
Tobie również Regulamin jest obcy ?
Do próby nadania przesyłki nawet nie doszło (nadanie = przekazanie jej kurierowi).
Przeczytaj uważnie:
Autorka wątku chciała tylko wygenerować etykietę i zamówić podjazd kuriera na PONIEDZIAŁEK (zgodnie ze wskazaną przez system datą) !
Innymi słowy: chciała przygotować przesyłkę w weekend i zaplanować jej nadanie na poniedziałek.
Nie chciała wzywać kuriera po odbiór paczki w czasie weekendu.
@ASZTomalu
Klient wybrał metodę dostawy Allegro One Kurier
Proszę o pomoc, jakieś info. Jestem nowym sprzedawcą
Zapoznałeś się z Regulaminem Usługi ?
1. Gwarantowany czas przewozu po upływie dopiero którego możesz złożyć reklamację np. na opóźnienie przesyłki wynosi: 5 (pięć) dni roboczych, a dla przesyłek nadanych po godz. 12.00: aż 6 (sześć) dni roboczych.
Przesyłka może więc dotrzeć do Adresata po upływie nawet np.10dni (kalendarzowych) od nadania i nie zostanie uznana za opóźnioną.
2. Jeżeli już uda Ci się wygenerować etykietę i zamówić podjazd kuriera - to w sytuacji gdy podjazd kuriera (z jakichkolwiek powodów) opóźni się (dzień, dwa, ...) albo nie nastąpi w ogóle - to nie możesz złożyć reklamacji na to opóźnienie lub zaniechanie (w rozumieniu prawa przewozowego: na nienależyte wykonanie lub niewykonanie Umowy) bo do rozpoczęcia świadczenia usługi przewozowej dochodzi dopiero w momencie gdy kurier odbierze przesyłkę (a jak odbierze ją z kilkudniowym opóźnieniem - to ww. 10 dni kalendarzowych liczone jest od momentu odbioru przez kuriera), a nie dnia i godziny na którą był zamówiony.
Potrafisz sobie wyobrazić scenariusz gdy zaczną sypać się negatywy chociaż paczka będzie czekała na odbiór od świtu w poniedziałek, a dotrze do Adresata (o ile wcześniej z niej nie zrezygnuje) po kilku - kilkunastu dniach ?
I to wszystko w majestacie Regulaminu Allegro.