Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
nie mogę wydrukować etykiety w zamówieniu: 67892f90-0292-11f0-b981-a74fe79f669f
Czy mam zamówienie anulować? Jest to znowu błąd w systemie czy jakaś awaria? Bardzo proszę o informację do 14-tej, żebyśmy wiedzieli z czym dzwonić do klienta.
"Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt doręczenia jest niepoprawny" taki oto komunikat widnieje przy każdej próbie.
Z góry dziękuję.
@El-DawBHP Prześlij mi proszę zrzut ekranu z widokiem cytowanego komunikatu.
@El-DawBHP Spróbuj proszę teraz wydrukować etykietę.
Rano pojawił się problem techniczny dotyczący wybranego automatu, ale teraz nie powinien już występować.
Dziękuję, już działa.
Pozdrawiam.