Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy uruchomiony stały podjazd w firmie dla przesyłek Allegro One, ale kurier się nie zjawia od kilku dni.
Nasz opiekun milczy w temacie.
Gdzie można wywołać jakąś reakcje? bo klientom nijak idzie wytłumaczyć opóźnienia związane z brakiem podjazdu.
@Basilur_pl 🤣 tego się nie da zareklamować, brak odbioru można uznać w sumie za prawidłowe działanie, to odebranie przesyłek jest w tym wypadku czymś wyjątkowym.
Spokojnie, reklamację możesz składać do allegro i dostaniesz odpowiedź, że się skontaktują z "przewoźnikiem" mimo, że to ich usługa ... i nic się nie zmieni.
Niestety doskonale znamy i doświadczamy wszystkich minusów związanych z obsługą UPS i gorszej usługi przewozowej w Polsce to chyba jeszcze nie było, może porównywalni są z dawną Siódemką 🙂 ale póki co jeszcze nie było sytuacji, że nikogo nie było po odbiór przez dobry tydzień, a statystyki lecą na łeb na szyję... o klientach to nawet nie ma co wspomina.
Przez wysokie pozycjonowanie aukcji, smart i włączenie tego przewoźnika do statystyk, niestety jesteśmy niejako skazani na tę opcję. Gdyby nie to, to byłoby pewne, że nikt ze sprzedawców by z tego nie korzystał, bo każdy dzień generuje problemy związane z przesyłkami UPS i tak już z 2 lata bez zmian.
Jakby ktoś miał podobny problem, to kazano nam kontaktować się wyłącznie na - allegroumowy@ups.com
Polecam zrobić jakąś petycję o wycofanie się Allegro ze zmian w programie Smart. Ja nie będe na siłę walczyć o Smarta. Jak ktoś chce się użerać z UPS to niech się użera.
i tu dochodzimy do sedna sprawy
deklarowane usługi allegro
nie działają identycznie jak usługi, które ma oficjalny sklep allegro
mi dpd nie odebrało dzisiaj przesyłek, mimo poprawnego zgłoszenia
odbioru
jak mniemam dpd odbiera przesyłki od osa codziennie bez w/w sytuacji
czym jest usługa wysyłam z allegro jeżeli jest gorsza od umów jakie ma sklep osa?
@RED OSA wysyła z własnych magazynów Fulfillment, gdzie pewnie jak a Amzonie stoją kontenery lub naczepy przewoźników i od razu lecą na sortownię główną o godzinie 22 czy później oni nie zamawiają podjazdów 🙂
Tak wygląda u nich wysyłka, Zakup opłacony1 wrz. 2023, 19:23 😄
@kostas11 zgłosiłem reklamację do allegro
i otrzymałem odpowiedź, że dpd miało problem serwisowy
pomijam już fakt, że to wierutna bzdura, bo kurierowi nie chce się do nas
jeździć
ale dotąd nie wiem czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie
Całe szczęście, że ja mam naprawdę kuriera DPD **piiip**istego i to mój ziomeczek i chociaż z tym nigdy nie mam problemu. Dlatego tak cierpię na myśl o allegro one...
@RED centrum miasta i problem z kurierem ? a masz stałego czy zmieniają się podwykonawcy ?
tak, dokładnie ścisłe centrum miasta i problem z kurierem
mamy dwóch stałych kurierów z dpd przywożących przesyłki
z czego jeden odbiera przesyłki jak przywozi towar
żadne zgłoszenia podjazdu na allegro nie mają dla niego znaczenia
Nasz DPD ma różne godziny - bardzo często nie odbiera przesyłek nadanych po 13-tej - i ja go rozumiem. DPD pracują na B2B, dlaczego ma się wysilać skoro np. zrobił swoje do 13-tej? I chce wracać do bazy np. Na szczęście my akurat mamy punkt oficjalny DPD dosłownie 150 metrów od naszej siedziby i możemy zanosić paczki do 18:30 i wychodzą zawsze tego samego dnia.
@ACQUATICA ja rozumiem kuriera,
ale złą organizację pracy niech zgłosi swojej firmie, że nie jest w stanie odebrać przesyłek
jeżeli firma pozwala na odbiór przesyłek w godzinach np: 15-17
to niech ktoś to zrobi np: inny kurier pracujący w godzinach późniejszych
i znalazłem taką interpretację prawną
Maksymalna kwota odszkodowania za szkodę spowodowaną zwłoką w dostarczeniu przesyłki wynosi dwukrotność opłaty za nadanie przesyłki. Taki limit wynika z art. 83 ust. 1 ustawy - Prawo przewozowe i dotyczy przewozów realizowanych na terenie Polski.
Znaczy no to generalnie świadczy o braku fachowości firmy kurierskiej, a nie samego kuriera. Myślę, że w przypadku Allegro One jest tak samo. Najwidoczniej firma UPS nie ponosi żadnych konsekwencji takiej realizacji umowy (z ogromną ilością uchybień) między Allegro, a nimi. Dlaczego DPD potrafi jako tako realizować przesyłki, a UPS ma taki problem? Zastanawia mnie generalnie dlaczego Allegro podpisało umowę z UPS skoro to UPS ma najdroższe przesyłki chyba spośród wszystkich dostawców...
@ACQUATICA fachowość firmy kurierskiej nie ma znaczenia
my nie mamy z dpd podpisanej żadnej umowy
jakość usługi gwarantuje nam allegro - podaje terminy odbioru przesyłek
które nie są dotrzymywane
do tego ten serwis, który oferuje bubel - ocenia nas z terminowości wysyłek
i przerzuca na nas za odpowiedzialność za jakość swoich usług
My też nie mamy żadnej umowy. I tylko dzięki temu, że mamy ten punkt DPD blisko to wysyłamy wszystko na czas. Niestety gdy przekazywaliśmy kurierowi to standardem było, że gdy już zamówiliśmy podjazd to nikogo już chętnego z kurierów nie było;)