Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam pytanie i sugestie - w sumie do ALLEGRO - bo nie mogę znaleźć informacji na waszej stronie - gdzie i jak najlepiej nadać przesyłkę zwrotną do sprzedającego w ramach gwarancji/ rękojmi ( sprzęt przestał działać po ok. 3 m-cach ) ?
Sprzedający poinstruował mnie na jaki adres odesłać i wypełniłem jego Formularz Reklamacyjny - także tu nie mam zastrzeżeń. Po raz pierwszy przyszło mi odsyłać towar, a najlepiej chciałbym to zrobić z paczkomatu np. Allegro One Box, - bo chyba taniej, a sprzęt też nie jest drogi; Przeglądam i czytam wasze zakładki na str. allegro.pl - ALE NIGDZIE NIE ZNAJDUJĘ OPISANEGO konkretnie TEGO NIBY PODSTAWOWEGO PRZYPADKU.
Wiem już, że to ja muszę najpierw zapłacić, aby odesłać - mimo, że jestem Smart - ale :
- Gdzie wejść aby wygenerować kod z naklejką i czy musi być z naklejką ? /- jako klient, nie sprzedawca! /
- Jak zapłacić za przesyłkę itd. ?
- Kiedy jest to jest przypadek odesłania " Poza Allegro One " ?
- Czy mogę liczyć na jakieś zniżki jako Allegro Smart ?
- Dlaczego nie ma takiej opcji odesłania w ramach REKLAMACJI -> tzn. RĘKOJMI - bezpośrednio z Zakładki - Moje Zakupy , jak to jest w przypadku np. Rezygnacji z zakupu, Odstąpienia od umowy itp. ?
Proszę Allegro o Pomoc i zakładkę z taką informacją na Waszej stronie www.
Dziękuję MK.
@Client:49850871 Bo Allegro to jest platforma sprzedażowa a nie reklamacyjna, Allegro bardzo dużo pomaga kupującym, dyskusja i POK. Reklamacja działa tak że ty składasz ją u sprzedajnego i odsyłasz we własnym zakresie, możesz się dogadać ze sprzedającym jak odesłać, po uznaniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszty odsyłki. Możesz także bez żadnego problemu o reklamacji poinformować sprzedającego przez Allegro, po 3 miesiącach masz nadal możliwość otwarcia dyskusji, tam opisz problemy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
To wiem, co napisałeś i dyskusję też otworzyłem, ale myślę, że Allegro powinno bardziej ułatwić normalną i podstawową procedurę rękojmi czy gwarancji i nie chodzi mi w tym miejscu o wstępne koszty odsyłki, a brak jakiejś preferowanej ścieszki, procedury, czy kuriera itp.
Dziękuję za odp.
@Client:49850871 pakujesz z pismem odpowiednio zabezpieczasz, i nadajesz na adres który podał sprzedawca, kurierem DPD przez stronę, na poczcie, w paczkomacie z dostawą na adres jak Ci wygodnie 🙂 Po uznanej reklamacji sprzedawca musi oddać za odesłanie.