anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak ODESŁAĆ sprzęt który przestał działać w ramach rękojmi przez Allegro One?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:49850871
#7 Wielbiciel#

Mam pytanie i sugestie - w sumie do ALLEGRO - bo nie mogę znaleźć informacji na waszej stronie - gdzie i jak najlepiej nadać przesyłkę zwrotną do sprzedającego w ramach gwarancji/ rękojmi ( sprzęt przestał działać po ok. 3 m-cach ) ?
Sprzedający poinstruował mnie na jaki adres odesłać i wypełniłem jego Formularz Reklamacyjny - także tu nie mam zastrzeżeń. Po raz pierwszy przyszło mi odsyłać towar, a najlepiej chciałbym to zrobić z paczkomatu np. Allegro One Box, - bo chyba taniej, a sprzęt też nie jest drogi;           Przeglądam i czytam wasze zakładki na str. allegro.pl - ALE NIGDZIE NIE ZNAJDUJĘ OPISANEGO konkretnie TEGO NIBY PODSTAWOWEGO PRZYPADKU

Wiem już, że to ja muszę najpierw zapłacić, aby odesłać - mimo, że jestem Smart  - ale : 

- Gdzie wejść aby wygenerować kod z naklejką  i czy musi być z naklejką ? /- jako klient, nie sprzedawca! /  

- Jak zapłacić za przesyłkę itd. ?  

- Kiedy jest to jest przypadek odesłania " Poza Allegro One " ?

- Czy mogę liczyć na jakieś zniżki jako Allegro Smart ? 

- Dlaczego nie ma takiej opcji odesłania w ramach REKLAMACJI -> tzn. RĘKOJMI - bezpośrednio z Zakładki -            Moje Zakupy , jak to jest w przypadku np. Rezygnacji z zakupu, Odstąpienia od umowy itp. ? 

Proszę Allegro o Pomoc i zakładkę z taką informacją na Waszej stronie www.   

Dziękuję MK. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49850871 Bo Allegro to jest platforma sprzedażowa a nie reklamacyjna, Allegro bardzo dużo pomaga kupującym, dyskusja i POK. Reklamacja działa tak że ty składasz ją u sprzedajnego i odsyłasz we własnym zakresie, możesz się dogadać ze sprzedającym jak odesłać, po uznaniu reklamacji sprzedający zwraca Ci koszty odsyłki. Możesz także bez żadnego problemu o reklamacji poinformować sprzedającego przez Allegro, po 3 miesiącach masz nadal możliwość otwarcia dyskusji, tam opisz problemy: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
Client:49850871
#7 Wielbiciel#

To wiem, co napisałeś i dyskusję też otworzyłem, ale myślę, że Allegro powinno bardziej ułatwić normalną i podstawową procedurę rękojmi czy gwarancji i nie chodzi mi w tym miejscu o wstępne koszty odsyłki, a brak jakiejś preferowanej ścieszki, procedury, czy kuriera itp. 

Dziękuję za odp. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@Client:49850871 pakujesz z pismem odpowiednio zabezpieczasz, i nadajesz na adres który podał sprzedawca, kurierem DPD przez stronę, na poczcie, w paczkomacie z dostawą na adres jak Ci wygodnie 🙂 Po uznanej reklamacji sprzedawca musi oddać za odesłanie.

________
Κώστας
oznacz moderatorów