Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Już któryś raz spotykam się z sytuacją, że kurierzy rozbijają szklane bądź porcelanowe przesyłki. Jak sobie z tym poradzić? Czy miał ktoś taką sytuację? Tu nie chodzi nawet o złe zapakowanie, bo od pierwszego rozwalenia naszej paczki magazynier owija przedmioty w kilkanaście warstw i okleja na pudełku z każdej strony taśmę z napisem ostrożnie oraz naklejki z napisem uwaga szkło. Co robić? Myślę, czy jest sens w ogóle sprzedawać takie rzeczy przez internet. Pozdrawiam
@VICTORY_SKLEP "okleja na pudełku z każdej strony taśmę z napisem ostrożnie oraz naklejki z napisem uwaga szkło" To są oznaczenia, że paczka idealnie nadaje się do bicia rekordów odległości w "rzucie paczką na magazynie" (to taka nowa dyscyplina sportu, podobno ma być na olimpiadzie).
"czy jest sens w ogóle sprzedawać takie rzeczy przez internet" - przy obecnej sytuacji na rynku przesyłek kurierskich - jest ale za BARDZO WYSOKĄ cenę aby się te rozbite zwróciły.
Nic nie zrobisz oprócz tzw pancernej przesyłki. Kilkanaście warstw i naklejki to za mało. Trzeba stosować podwójny karton. Czyli tak zapakowane jak mówiłeś dodatkowo wkładasz w większy karton przełożony wypełnieniem. U mnie to działa. Nie mam jakiejś gigantycznej sprzedaży. Ale na ponad 300 paczek wysyłanych inpostem z takimi rzeczami problem był tylko 2x. Gdzie było więcej przedmiotów co zwiększa ryzyko i wysyłka poprzez wysyłam z inpost, a nie allegrowa, w dodatku do jednego człowieka więc chyba kurier na końcu był wyjątkowo "uzdolniony". Także to działa. Wysyłka pocztą też nie jest głupia, upierdliwi są przy wysyłaniu ale o paczki wyjątkowo dbają, przynajmniej w moim rejonie to najbezpieczniejsza forma jaką otrzymywałam. Do pakowania najuciążliwszych przedmiotów zarąbiste są też kratki do jajek. Żaden specjalny wypełniacz się tak nie sprawdzi jak one. Czasem można je nie drogo nawet używane kupić.
Dziękuję za podpowiedzi!