Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowałem przesyłkę, nie znalazłem opcji wysyłki przez paczkomat - instrukcja w tym zakresie jest błędna lub nieaktualna.
Niechcący zamówiłem podjazd, a dopiero potem spróbowałem ( z sukcesem) wysłać przez paczkomnat.
Jak usunąć niepotrzebne przesyłki i skasować zamówiony podjazd? Opcje usunięcia pzresyłki są nieaktywne.
Jak sprawdzić status przesyłki - nigdzie nie ma informacji. Przez sprawdzanie statusu (śledzenia) kolejnych przesyłek?
@PlutonUI W takim wypadku najlepiej zadzwonić pod numer 616 306 886 i przekazać prośbę o anulowanie zlecenia podjazdu.
A jak usunąć niepotrzebnie stworzone przesyłki? Opcje usunięcia przesyłki są nieaktywne.
Czy pomoc będzie poprawiona? Nie ma opcji "Nadaj przesyłkę w punkcie" jeśli chcę wysłać przez paczkomat.
Brak poniższej sekcji: