anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak usunąć przesyłkę i skasować zamówiony podjazd

PlutonUI
#7 Wielbiciel#

Wygenerowałem przesyłkę, nie znalazłem opcji wysyłki przez paczkomat - instrukcja w tym zakresie jest błędna lub nieaktualna.

Niechcący zamówiłem podjazd, a dopiero potem spróbowałem ( z sukcesem) wysłać przez paczkomnat.

Jak usunąć niepotrzebne przesyłki i skasować zamówiony podjazd? Opcje usunięcia pzresyłki są nieaktywne.

Jak sprawdzić status przesyłki - nigdzie nie ma informacji. Przez sprawdzanie statusu (śledzenia) kolejnych przesyłek?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@PlutonUI W takim wypadku najlepiej zadzwonić pod numer 616 306 886 i przekazać prośbę o anulowanie zlecenia podjazdu. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

PlutonUI
#7 Wielbiciel#

A jak usunąć niepotrzebnie stworzone przesyłki? Opcje usunięcia przesyłki są nieaktywne.

Czy pomoc będzie poprawiona? Nie ma opcji "Nadaj przesyłkę w punkcie" jeśli chcę wysłać przez paczkomat.

Brak poniższej sekcji:

  • w sekcji Usługi dodatkowe rozwiń listę i wybierz te, które chcesz zamówić.
oznacz moderatorów