anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kto ponosi i jaki jest koszt zwrotu przesyłki one box (ups) bez allegro smart?

Matieuz
#7 Wielbiciel#

Klient zamówił paczkę usługa one box bez allegro smart. Przedmiot nie sprostał jego oczekiwaniom i dokonał zwrotu. Chcę wiedzieć kto ponosi kosztu zwrotu i ile one wnoszą? Skoro zamówił one box to zwrot też jest tym sposobem? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

kostas11
#21 Demiurg#

@Matieuz za darmo, ale do czego Ci to Ty oddajesz za towar i najtańszą dostawę o ile sprzedałeś jako firma 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Matieuz
#7 Wielbiciel#

Klient zwraca i domaga się zwrotu kosztów za przesyłkę zwrotną nie ma smarta.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Matieuz Koszt zwrotu zawsze jest po stronie kupującego.
Możesz mu go zwrócić w geście dobrej woli ale absolutnie nie masz takiego obowiązku.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Za zwrot zawsze koszt ponosi kupujacy, Smart i paczkomat umożliwiają darmowy zwrot kupującemu.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Matieuz to był zwrot bo musię nie podoba czy złożyl REKLAMACJĘ WSKAZUJĄC NP. na NIEZGODNOŚĆ Z OPISEM , bo to ogromna różnica

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Matieuz zwrot Cię nie interesuje to jest na jego głowie, ty oddajesz za towar i dostawę do niego 🙂 o ile to zwrot konsumencki 🙂

Art 34. 1.

Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
 
1a.
W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
 
2.
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
 
3.
Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a towar dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, przedsiębiorca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.
 
4.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 obowiązki informacyjne przedsiębiorcy ust. 1 pkt 9.
________
Κώστας
oznacz moderatorów