Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił paczkę usługa one box bez allegro smart. Przedmiot nie sprostał jego oczekiwaniom i dokonał zwrotu. Chcę wiedzieć kto ponosi kosztu zwrotu i ile one wnoszą? Skoro zamówił one box to zwrot też jest tym sposobem?
@Matieuz za darmo, ale do czego Ci to Ty oddajesz za towar i najtańszą dostawę o ile sprzedałeś jako firma 🙂
Klient zwraca i domaga się zwrotu kosztów za przesyłkę zwrotną nie ma smarta.
@Matieuz Koszt zwrotu zawsze jest po stronie kupującego.
Możesz mu go zwrócić w geście dobrej woli ale absolutnie nie masz takiego obowiązku.
Za zwrot zawsze koszt ponosi kupujacy, Smart i paczkomat umożliwiają darmowy zwrot kupującemu.
@Matieuz to był zwrot bo musię nie podoba czy złożyl REKLAMACJĘ WSKAZUJĄC NP. na NIEZGODNOŚĆ Z OPISEM , bo to ogromna różnica