Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pojawia się komunikat "Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika"
@polskieposciele poproszę o numer zamówienia oraz zrzut ekranu na którym widoczne będzie pełne okno przeglądarki (wraz z adresem strony oraz godziną i datą) .
@polskieposciele dziękuję, sprawdzimy tę sytuację i wrócę do Ciebie z informacjami.
@polskieposciele dostałam już potwierdzenie, że nie możesz nadać tej przesyłki, ponieważ automat, który wybrała kupująca jest w tej chwili nieaktywny. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z kupującą i prośba o wybranie przez niego innego punktu odbioru.
@polskieposciele wracam jeszcze z wyjaśnieniem, że automat, który wybrała kupująca miał awarię - jego ekran jest uszkodzony, więc kupująca nie miałaby szans odebrać przesyłki, a co za tym idzie u Ciebie pojawił się błąd nadania paczki do tej maszyny.