Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Allegro_One @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
mam dość istotne pytanie. Wczoraj mieliście awarię i paczki nie zostały odebrane. Wczoraj też, po uruchomieniu systemu zleciliśmy odbiór na dzień dzisiejszy do godziny 11 (graniczna z naszym kodem pocztowym).
Dziś o 8 rano (od momentu otworzenia magazynu) zleciliśmy odbiór kolejnej przesyłki z dostawą na dzisiaj do innego miasta. Kurier pojawił się "łaskawie" ok. 13,40 po dwóch interwencjach telefonicznych. Czy paczki dojdą do klientów?
Wybrali usługę dostawa dzisiaj - zakładam, że jeśli nie, to oczywiście poinformujecie tych klientów o kolejnym problemie z Waszej strony?
Numery zamówień z wczoraj:
d234f570-6282-11ed-9c3d-99f8a2e48f09
e1868690-60f4-11ed-b858-0b9eff7b61a5
Numer zamówienia dzisiejszego:
3881efe0-6459-11ed-a1a0-2fc4fa63d422
Zakładam, że jeśli ww. paczki nie zostaną na dziś doręczone do klientów, to skontaktujecie się Państwo z nimi z taką informacją - po raz kolejny nie jest to z naszej winy - i nie będą one brane pod uwagę w statystykach paczek (tym bardziej, że dwie wczorajsze nie wyszły ze względu na problem z WZA)?
Ogólnie mamy problemy z obsługującym nas kurierem. Naszą pierwszą przesyłkę z dostawą na dziś musieliśmy doręczyć sami (zam. 659b2bf1-3992-11ed-abb9-13d5fb4c74c5) - na szczęście było to niedaleko magazynu, jedna z kolejnych również nie została nadana na czas (zam. 7b039545-569d-11ed-b047-352984cce7c2) ponieważ jak w przypadku powyżej - kurier nie pojawił się pod adresem odbioru w podanym/umówionym czasie.
Czy możemy jakoś zmotywować tego Pana do lepszych podjazdów po przesyłki?
Pozdrawiam
@oem-autoparts bardzo nam przykro z powodu tych trudności! Poprosimy o cierpliwość wyjaśniamy tę sprawę i damy znać, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.
Czekam w takim razie na informację zwrotną w tej sprawie
Pozdrawiam
@oem-autoparts bardzo przepraszamy za długi czas oczekiwania na odpowiedź!
Na przyszłość w przypadku opóźnienia lub braku odbioru przesyłek skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez ten formularz.
Nie informujemy kupujących o opóźnieniach, sprzedający mogą zrobić to samodzielnie. Otrzymaliśmy informację, że opóźnienia wynikały z trudności drogowych i zwiększonej ilości paczek do odbioru.
W sprawie problemów z porozumieniem się z Kurierem bardzo prosimy o wiadomość przez formularz.