anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie udało się załadować formularza wyboru paczkomatu. Odśwież stronę i spróbuj ponownie.

AliakseiKrutsko
#1 Nowicjusz#

Nie mogę nic na to poradzić.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

musashi2007
#13 Ambasador#

Też zauważyliśmy ten problem. W naszym przypadku pomogło wyświetlanie w IMPORT ALLEGRO INPOST po 10 pozycji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@AliakseiKrutsko Czy chodzi o paczkomat Inpost czy nasz automat Allegro One Box? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gravera
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem, nie wiem co robić((.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gravera Wykonaj proszę standardowe czynności, czyli wyczyść pliki cookies, sprawdź działanie strony na innej przeglądarce, a jeśli korzystasz z aplikacji - zaktualizuj ją. 🙂 

Jeśli to nie pomoże, to prześlij mi proszę zrzut całego ekranu (z widoczną datą, godziną i paskiem URL). 

oznacz moderatorów

gravera
#7 Wielbiciel#

IMG_20220806_113129.jpg

W aplikacji wygląda to tak, ciasteczka zostały wyczyszczone, aplikacja została zaktualizowana

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gravera Dziękuję! Problem występuje zarówno w przeglądarce, jak i w aplikacji Allegro Lokalnie? 

oznacz moderatorów

gravera
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@gravera Bardzo dziękuję! Przekazuję tę sprawę do weryfikacji przez Zespół techniczny. 

oznacz moderatorów

gravera
#7 Wielbiciel#
Znalezione na stronie Napisz do nas. 
pisałem tam
 

 

 

oznacz moderatorów