Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Problem poruszany już kilka razy i widzę dalej nie naprawiony.
Przy generowaniu etykiet Allegro One wyświetla się błąd przetwarzania. Klienci zaraz mnie zabiją przez telefon. Support jak zwykle zlewa sprawę...
@FlaszCBD Cześć, dzisiaj od rana pojawiły się chwilowe problemy. Piszesz jednak, że nie możesz nadać paczek od 3 dni, dlatego poproszę Cię o numery tych zamówień i zrzut ekranu z widocznym komunikatem.
@FlaszCBD Kod pocztowy 32-600 jest poza strefą One Kuriera (dlatego pojawia się błąd).
W takiej sytuacji możesz wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera, którą nadasz w automacie paczkowym lub One Punkcie. Aby wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera trzeba zmienić kod pocztowy na taki, który jest obsługiwany przez Kuriera One. Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz tutaj: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
Kod zminiesz w adresie nadania albo w Książce Adresowej (w ustawieniach w zakładce Zamówienia).
nie działa to mam ten sam problem
@SWSZ przykro mi, ale kod pocztowy 80-760 jest poza strefą Allegro One (możesz to sprawdzić na tej stronie).
W takiej sytuacji możesz wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera, którą nadasz w automacie paczkowym lub One Punkcie. Aby wygenerować etykietę bez podjazdu kuriera trzeba zmienić kod pocztowy (w adresie nadania albo w Książce Adresowej, która jest w ustawieniach w zakładce Zamówienia) na taki, który jest obsługiwany przez Kuriera One.
Nie ma wyboru bez opcji pojazdu jest tylko opcja odbioru przez kuriera
@SWSZ czy zmieniłeś kod pocztowy na taki, który jest obsługiwany przez Kuriera Allegro One?
ten sposob dziala dla One Box ale nie działa dla One Kurier
@SWSZ podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy, skonsultuję to z działem technicznym.
To rozwiązanie nie działa
wasze automaty wywalaj taki błąd
@SWSZ czy możesz podać numer zamówienia, którego to dotyczy? Bez tej informacji nie będę w stanie zweryfikować na czym polega problem.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Troszkę a może i za bardzo poszliście nie w tą stronę:
Normalnie to drogie Allegro powinniście zrobić to na etapie klienta, gdy wprowadzi złe dane do wysyłki to niech jemu się świeci problem celem korekty a nie sprzedającemu.
Sprzedający ma wielu klientów więc z jakiej racji ma się borykać z tym problemem, klient jest sam i nie sprawi mu to kłopotu jak sobie przypomni gdzie mieszka wpisując prawidłowe dane.
Ten problem jest poruszany każdego dnia, a to adres za długi, a to ulica wpisana z numerem łącznie i trzeba rozdzielić przerwą inaczej system nie przyjmie.
Zróbcie tak aby na poziomie zakupu u klienta system nie pozwalał na wpisanie błędnych danych.
To nie jest fajne jak każdego dnia trzeba kombinować jak tu skorygować adres klienta aby system go zaakceptował, z jakiej racji jest to przerzucane na sprzedawcę, to klient kupuje i niech on wpisuje poprawny adres tak długo aż system go zaakceptuje.
@lottoys dziękuję za Twoją wiadomość! Zdajemy sobie sprawę z tej sytuacji i odpowiednie zespoły pracują nad rozwiązaniem. Takie problemy jak opisane przez Ciebie błędy o niepoprawnych znkakach lub za długim adresie kupującego zdarzają się, jednak w tym wątku problem dotyczy czegoś innego mianowicie kodu pocztowego nadawcy, czyli sprzedającego.
Jeżeli kod pocztowy nie jest obsługiwany przez kuriera Allegro One to nadanie przesyłki Allegro One Kurier nie będzie możliwe, a to jakie kody pocztowe są obsługiwane można sprawdzić tutaj. 🙂