anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

One Box tymczasowy - przesyłka odesłana

adms31
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Chciałbym zapytać, dlaczego przesyłka A001U1PYL2 została odesłana do Nadawcy z automatu tymczasowego zamiast przekierowana do docelowego?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mdrogeria
#21 Demiurg#

Dlatego ,że wybrałeś kiepskiego przewoźnika i .. hmmm...zapomniałem..

...a ,, już wiem ... i.. co jest na końcu ?

oznacz moderatorów

adms31
#7 Wielbiciel#

@mdrogeria i co to wnosi do dyskusji...? 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

To żebyś następnym razem przemyślał wybór przewoźnika , a nie rzucał się na 2 chore smart-monety , teraz Ty Masz problem i sprzedawca również 

oznacz moderatorów

adms31
#7 Wielbiciel#

@mdrogeria życzę Ci więcej radości w życiu, bo wylewasz swoje rozgoryczenie na innych.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@adms31 tak , teraz zgłoś zwrot , sprzedawca się upakował , teraz musi rozpakować , nadrukować kilo papierów ,księgowa też musi się nad tym pochylić zamiast iść na spacer BO? ... bo Ty bezmyślnie wybrałeś sobie łona 

o rosnących górach śmieci nie wspomnę 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@adms31 ale @mdrogeria ma rację, wybrałeś takiego przewoźnika, to taki jest skutek

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@adms31 już to sprawdzam. Wrócę do Ciebie z informacją 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@adms31 niestety w wyniku błędu kuriera przesyłka została skierowana do zwrotu do nadawcy, zamiast do umieszczenia w pierwotnie wybranym automacie paczkowym. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć miejsca. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

adms31
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT, czy możecie odesłać mi ją z powrotem? Przedmiot, który kupiłem u tego samego sprzedającego jest już droższy, co oznacza, że będę stratny na Waszym błędzie nie tylko czas, ale i pieniądze. 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@adms31 sprawdzę, co możemy zrobić w tej sprawie

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@adms31 niestety nie mamy już możliwości zawrócenia przesyłki. W tej sytuacji mogę jednak zaproponować przyznanie monet na Twoje konto, które zrekompensują różnice w cenie produktu. Daj znać, czy to rozwiązanie Ci odpowiada, a będę działała dalej 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

adms31
#7 Wielbiciel#

@Syrena_zT tak, może być. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@adms31 na Twoje konto zostały przyznane monety.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów