Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym zapytać, dlaczego przesyłka A001U1PYL2 została odesłana do Nadawcy z automatu tymczasowego zamiast przekierowana do docelowego?
Dlatego ,że wybrałeś kiepskiego przewoźnika i .. hmmm...zapomniałem..
...a ,, już wiem ... i.. co jest na końcu ?
@mdrogeria i co to wnosi do dyskusji...?
To żebyś następnym razem przemyślał wybór przewoźnika , a nie rzucał się na 2 chore smart-monety , teraz Ty Masz problem i sprzedawca również
@mdrogeria życzę Ci więcej radości w życiu, bo wylewasz swoje rozgoryczenie na innych.
@adms31 tak , teraz zgłoś zwrot , sprzedawca się upakował , teraz musi rozpakować , nadrukować kilo papierów ,księgowa też musi się nad tym pochylić zamiast iść na spacer BO? ... bo Ty bezmyślnie wybrałeś sobie łona
o rosnących górach śmieci nie wspomnę
@adms31 ale @mdrogeria ma rację, wybrałeś takiego przewoźnika, to taki jest skutek
@adms31 już to sprawdzam. Wrócę do Ciebie z informacją
@adms31 niestety w wyniku błędu kuriera przesyłka została skierowana do zwrotu do nadawcy, zamiast do umieszczenia w pierwotnie wybranym automacie paczkowym. Przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie powinna mieć miejsca.
@Syrena_zT, czy możecie odesłać mi ją z powrotem? Przedmiot, który kupiłem u tego samego sprzedającego jest już droższy, co oznacza, że będę stratny na Waszym błędzie nie tylko czas, ale i pieniądze.
@adms31 sprawdzę, co możemy zrobić w tej sprawie
@adms31 niestety nie mamy już możliwości zawrócenia przesyłki. W tej sytuacji mogę jednak zaproponować przyznanie monet na Twoje konto, które zrekompensują różnice w cenie produktu. Daj znać, czy to rozwiązanie Ci odpowiada, a będę działała dalej 🙂
@Syrena_zT tak, może być.
@adms31 na Twoje konto zostały przyznane monety.