anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

One Box

Comfort-Pur
#7 Wielbiciel#

Nadaliśmy przesyłkę w Allegro One Box ALE00009EC0637B 5czerwca. Przesyłka nie dotarła do klienta. Allegro napisało informacje że mamy oddać pieniądze klientowi. Jak dla mnie to szczyt chamstwa gdy nie potraficie przez kilkanaście dni powiedzieć gdzie jest towar zakupiony przez klienta. Wysyłamy kilka tysięcy paczek miesięcznie i to taki pierwszy przypadek. W najbliższych dniach wyłączam tą usługę, trzeba korzystać z bardziej wiarygodnych przewoźników!

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Comfort-Pur Czy możesz podać mi numer korespondencji, w której otrzymałeś tę wiadomość? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Comfort-Pur
#7 Wielbiciel#

na samym dole dyskusji z klientem 110863173 

ComfortPur_1-1687760512135.jpeg

 

ComfortPur_0-1687760499373.jpeg

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Comfort-Pur dziękuję, nasz pracownik wypowiedział się już w Twojej dyskusji z kupującą. Poprosiliśmy ją aby złożyła wniosek do Allegro Protect, ale w tej sytuacji nie będziemy od Ciebie oczekiwać spłaty wypłaconej rekompensaty. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ nie dość ,że nie potraficie zapanować nad swoimi przesyłkami to na dodatek żądacie od sprzedawcy zwrotu środków , a w odpowiedzi na pomysł kostas11  https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/mam-pomys%C5%82-jak-zach%C4%... 

nabieracie wody w usta .

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Mam wrażenie że większość naszych dobrych pomysłów jest traktowana podobnie . 

oznacz moderatorów