Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Paczka UPS nr 1Z1WR3326823703509 wyslana w smarcie do klienta ponad miesiac temu, zapewne zaginela, problem wielokrotnie zgłaszany do Allegro przez formularz - zgłoszenie nr "43123028".
Niestety przez ten formularz odpowiedzi jeśli są to nic nowego do problemu nie wnoszą 😞
Widac ewidentnie że paczka zagineła, od zgłoszenia do UPS też minelo ponad 30 dni , brak konkretnej odpowiedzi jak i zwrotu środków za zaginiony towar, kiedy można się spodziewać konkretnej odpowiedzi i zakończenia tematu ze strony Allegro?
Z poważaniem
Sławomir
@czerwonybonzaj reklamacja na tę przesyłkę wpłynęła do nas 21.07.2024 r., więc zgodnie z informacjami, które dostałeś w wiadomości zwrotnej zgłoszenia rozpatrujemy w ciągu 30 dni. Termin ten jeszcze nie minął, więc musisz się jeszcze uzbroić w cierpliwość.
Niestety nie jest to prawda, problem z ta paczka zglaszalem 1.07.2024, 20:48 - Przyjęliśmy zgłoszenie numer "43123028" ref:!00D240aE05.!500Ti0CObyn:ref
Zreszta widac nawet na stronie UPS że jakiś kontakt miedzy UPS a Allegro był gdyż UPS rozpoczelo reklamacje tez paczki dnia 5.07
https://www.ups.com/track?loc=pl_PL&requester=ST/trackdetails
losy paczki
05.07.2024 5:38 | Reklamacja w toku Nadawca otrzymał reklamację dotyczącą paczki. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nadawcą. |
03.07.2024 3:19 | Rozpoczęliśmy dochodzenie w celu zlokalizowania paczki. |
27.06.2024 3:35 | W drodze Przetwarzana w obiekcie UPS Warszawa, Poland |
27.06.2024 3:34 | Dotarło do obiektu Warszawa, Poland |
27.06.2024 1:54 | Wyjechało z obiektu Dobra Strykow, Poland |
26.06.2024 19:18 | Dotarło do obiektu Poznan, Poland |
26.06.2024 13:00 | Mamy Twoją paczkę Skan odbioru Poznan, Poland |
26.06.2024 8:50 | Utworzono etykietę Nadawca utworzył etykietę, firma UPS jeszcze nie odebrała paczki. Poland |
@czerwonybonzaj czas na rozpatrzenie reklamacji liczymy od dnia, kiedy ja u nas złożyłeś, czyli od 21.07.
Dziwne podejście...
W takim razie ile dni po nadaniu paczki i w jaki sposób nadawca może złożyć reklamację na paczkę nadaną do klienta w ramach Allegro smart, np UPS?
30 dni mineło i nadal nie mam załatwionej tej sprawy, co sie dzieje z ta zaginiona paczka?