Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient odebrał paczkę i okazuje się że w przesyłce jest inne zamówienie (przedmiot którego nie mamy w ofercie). W statusie naszej paczki jest informacja że paczka oczekuje na odbiór. Klient wykorzystał kod odbioru ale prawdopodobnie odebrał nie swoją paczkę (pomyłka przy umieszczaniu paczek w automacie odbiorczym?). Co można zrobić aby klient mógł odebrać swoją przesyłkę?
nr naszej przesyłki Allegro A001I68UR5
przesyłka powinna być dostarczona do punku:
Automat RED10M, Ul. Długa 55, 84-240 Reda
Przesyłka która odebrał klient ma kod kreskowy z numerem: 6307276995842400474075617
Co zrobić z tą przesyłką i jak klient może odebrać właściwą paczkę?
niekoniecznie, sprawdź regulamin przewoźnika
pewnie są tam zapisy o możliwości zmiany miejsca odbioru przesyłki
@be-public To nie są pomylone przesyłki, tylko kupujący coś pomylił.
Pierwsza paczka to Allegro One, a druga to InPost.
Faktycznie! Odebrał paczkę z inpostu - nie wpadłam na to...
Dzięki 🙂